Mijn dochter heeft s ochtends vaak ook een afdruk van de spijlen in dr wang staan . Rechtleggen heeft gewoon geen zin, ze kruipt toch weer naar boven. Zoonlief ligt trouwens ook nog tegen het hoofdeinde met zn rug, en hij is nu ruim 3. Kennelijk slaapt dat lekker..
Pff vannacht om 4.00 uur wakker geschrokken van een hard gegil :S dus ik denk dat de wereld vergaat ik kijken bij haar ligt ze op haar buik... en mevrouw had geen zin om zelf terug te draaien ze viel gelukkig gelijk weer in slaap...
Hier ook een enorme woeler, vannacht heeft zoonlief dus de hele nacht met 2 benen tussen de spijlen gelegen. Wij hadden dat niet door, hij huilde vannacht eventjes, maar dat doet hij vaker. Vanochtend om 05:30 begon hij opeens heel erg te huilen. Dus ik erheen, lag hij dus zo. Heb hem snel bevrijd, maar hij heeft nu nog steeds een hele rode plek op zijn bovenbeentje. Heeft iemand tips hoe ik dit kan voorkomen? Ik ga in ieder geval even elke avond voordat wij naar bed gaan kijken, want voel me echt schuldig Hij heeft een slaapzak aan.
ja opzich kan ej van die hoofdbeschermers eraan zetten dan... ja ik ben niet bang voor wiegendood wat dat betreft aangezien dit een buikslaper is en zoveel woelt...hij zal heus niet in dat matras blijven liggen als ie geen lucht krijgt...gewoon je kindje niet te dik kleden...dan heeft verstikking veel minder kans...als je dara bang voor bent..
Mijn zoontje is ook een enorme woeler! Meestal ligt hij al snel overdwars of ondersteboven Ik durf hem niet meer met deken te laten slapen, dus hij slaapt in een slaapzak, ben anders veel te bang dat hij met zijn hoofd onder de dekens komt.