Woensdag 1e echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by leanne86, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Helaas zijn ze maandag pas weer bereikbaar voor niet dringende zaken.

Ik moet zeggen dat ik me echt onrustig voel nu.. :(

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nou, ik vind dit best wel een dringende zaak hoor.
    Stel, en echt STEL, het is toch een bbz, dan moeten ze je niet nog 4 weken laten wachten. En zoals al eerder gezegd is, stress is ook niet goed hoor!

En anders een echobureau in de buurt die het tegen vergoeding kan/wil bekijken?

3. Julix

Julix Actief lid

Jan 16, 2012
    135
    0
    0
    Serieus, 3,5 week wachten?? Nou ben ik normaal gesproken niet zo heel tuttig in die dingen en vind ik nog wel eens dat er niet te paniekerig gedaan moet worden, maar dit vind ik zelfs wel veel gevraagd hoor!

4. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ja dat vind ik dus ook. Ik ga maandag bellen en wil diezelfde week nog een echo en anders stap ik gewoon naar een andere vk

ik vrees zelf voor een bbz.. :(

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik vind 3,5 week wachten echt belachelijk en zou dat absoluut niet accepteren. Dat is gewoon onmenselijk. :x

Was het een uitwendige of inwendige echo? Want als hij uitwendig was, dan vind ik het niet raar dat er weinig te zien was en zou ik erop staan om ergens een echo te krijgen waar ze dat inwendig kunnen doen.

Sterkte!

6. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    ik heb ook een inwendige echo gehad. Volgens de vk was het gewoon nog te vroeg om wat te zien ik moest over 4 weken maar terugkomen

7. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ik moet ook zeggen dat ik me nu helemaal niet meer zwanger voel :(

Zal mede komen door de echo waar niets op te zien was maar ik heb ook helemaal geen gevoelige borsten meer wat ik eerst wel had.

Kan het bijv. zijn dat je lichaam de zwangerschap al heeft afgebroken? Of moet je dan echt buikpijn en bloedingen e.d. krijgen?

Zucht..

8. Set

Set Bekend lid

Jul 9, 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Meid wat zit je in een onzekere tijd. Heel veel sterkte

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Dat is bij elke vrouw anders.
    Maar het kan wel zijn dat je je nu zo druk maakt dat je lichaam er op reageerd. En gevoelige borsten komen en gaan.
    Vind 3,5 week wachten wel lang hoor. Zou ook kijken of het sneller kan

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

In je andere topic schrijf je dat je door de pil heen zwanger bent geworden. Het zou dan best mogelijk zijn dat je minder ver bent.

Misschien kun je nog een test doen en kijken of hij nog wel oploopt.

11. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik zou even de huisarts bellen, die het uitleggen en vragen of je desnoods na het ziekenhuis mag. je kan daar ook je hcg laten meten, en dan over 2 dagen weer dan zie je of het oploopt.. 3 weken is echt te gek

12. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Heb net nog een test gedaan. (de bovenste 2 zijn niet goed te zien door het licht maar hier staat een lichte streep)
    Zoals je ziet is de test van vandaag een dikke vette streep. Hij is zelfs nog duidelijker dan de controlestreep

Attached Files:

13. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ik heb net de vk gesproken en ik mag a.s. zaterdag langskomen voor nog een echo. Gelukkig geen 3 weken wachten.. ben benieuwd!

14. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat je eerder terecht kunt.

Probeer je niet te druk te maken, wat erg lastig is. Zaterdag weet je meer, meer als wachten kun je helaas niet doen. Ben benieuwd naar zaterdag! Laat je het wel even weten?

15. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ik vind zaterdag al heel snel vergeleken met de 3,5 wk die ik anders nog moest wachten dus ben blij dat het kon!
    Ik ben wel heeel erg zenuwachtig maar ik probeer het maar een beetje van me af te zetten..

16. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa probeer een beetje van het weer te genieten of iets anders :)

Uhmm volgens mij als je een uitwendige echo krijgt moet je een iets gevulde blaas hebben, dan ligt je baarmoeder hoger en dat is beter voor een uitwendige echo. Bij inwendige echo leeg, want dan is de baarmoeder dichter naar beneden. Ik geloof dat dat de reden is.... 100 % zeker doe ik het niet hoor :)
    Bij mij keek ze eerst uitwendig, daarna even plassen zodat ze inwendig kon kijken :)

17. Gup

Gup Actief lid

Jul 9, 2014
    130
    0
    16
    Omgeving Rotterdam
    Heel veel sterkte!

18. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ik las het idd op internet, had de vraag al weggehaald maar blijkbaar had jij m net gequote haha

ik hoefde niet tussendoor naar de wc en ik had een aardige volle blaas. Misschien dat ze daarom ook niets kon zien met de inwendige echo..

19. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Dankjewel!

20. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik voel sinds gister aan de rechterkant wat vreemd gevoel in me buik. Ik voel het eigelijk alleen als ik lig. Het is geen kramp maar wel raar gevoel, beetje zeurderig. En als ik diep inadem voel ik het meer en als ik er op druk. Het is niet continue maar af en toe. Moeilijk uit te leggen..

iemand enig idee?

Share This Page