Woensdag 1e echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by leanne86, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

Feb 21, 2014
    314
    0
    0
    Dat kan echt van alles zijn, denk zelf je darmen, door zwangerschapshormoon gebeurd er van alles met oa je darmen.

2. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan idd van alles zijn. Misschien bandenpijn?

3. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Omdat ik het maar aan 1 kant heb? Ik dacht dat bandenpijn pas met een week of 20 kwam.
    Ik ga natuurlijk gelijk weer van de ergste dingen uit dat het misschien me eileider wel is

4. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Vroeg in de zwangerschap is het niet 'echte bandenpijn' maar zo word het wel beschreven. Maar bandenpijn zijn meer felle steken bij bewegingen... niet echt krampen.

Als je krampen gepaard gaan met bloedverlies zou ik wel even contact opnemen... en als je je zorgen maakt... gewoon naar de verloskundige even bellen :) die geeft vast wel even aan of er een reden is om je zorgen te maken :)

5. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Nee ik heb geen bloedverlies en het is ook niet echt kramp. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..
    Ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige en zij zei dat als je bloedverlies hebt en krampen dan moest ik bellen.

Wellicht zal het niks zijn en maak ik me zorgen om niks maar dat komt gewoon omdat ik vorige week niets op de echo heb gezien en bang ben dat het misschien wel een bbz is en dat ik daardoor nu ook last krijg aan 1 kant bij mijn eileider.

6. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Komt vast helemaal goed! De eerste echo was bij mij ook niets te zien. De echoscopist gaf aan dat het misschien wel een bbz was, en dat ik moest bellen als ik bij in de schouder etc. direct moest bellen. De eerste weken zijn verschrikkelijk. Elke kramp, elke steek maakte ik mezelf gek :$ Wat gingen die weken ontzettend traag voorbij zeg...uiteindelijk om helemaal niets drukgemaakt! Voor je het weet moet je bijna bevallen. :)

7. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ja idd alles wat ik nu voel denk ik dat er wat is.. ik moet zaterdag terugkomen voor nog een echo maar ik ben zo bang dat er weer niets te zien is:(
    Blijf het namelijk nog steeds gek vinden dat er met 6 weken niets te zien was

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad.

En met de pil kun je je eisprong ook niet bijhouden. Het is namelijk de bedoeling dst je tijdens pilgebruik geen eisprong krijgt. In jouw geval heeft de pil dus niet gedaan wat het moest doen.

Je hebt ook alleen een pil nepbloeding gehad. Dat is geen echt menstruatie.
    Kans is dus aanwezig dat je korter zwanger bent.
    Of kan dat niet wegens het intieme gedeelte , het bedgebeuren zeg maar?

Hoop op een goede mooie echo!

9. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met pil nepbloeding?

Ik ben 21-6 voor het laatst intiem geweest met mijn ex partner.
    Recies weet ik het natuurlijk ook niet hoelang ik zwanger ben maar met een beetje rekenen en doen kan ik niet veel korter zwanger zijn dan ik denk. Maar goed je weet het niet. We zullen het zaterdag wel zien..

10. LinOo

LinOo Bekend lid

May 6, 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van de pil is een onttrekkingsbloeding.. Niet echt een menstruatie.. Maar als je 21-6 voor het laatst intiem was.. Kun je nu toch ook 4.5 week zwanger zijn?
    Wanneer had je je eerste positieve test?

Edit: ik zie het al.. 8-7.. Stel dat dit een paar dagen voor je nod was.. Dan zit je nu rond de 5.5week. En dan kan het wel kloppen dat er nog weinig te zien is dacht ik..

11. Set

Set Bekend lid

Jul 9, 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Succes vandaag bij de verloskundige. Ik hoop van harte voor je dat er een mooi kloppend hartje te zien is.

12. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Dankjewel! Ik hoop het ook..ik moet om half 4 pas dus zit best in de zenuwen

13. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes zo! Duim voor je dat je nu iets ziet. Voor je het weet is het tijd! :) laat je even weten hoe het ging?

14. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Dankjewel, ja zal ik doen :)

15. Set

Set Bekend lid

Jul 9, 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Je moet dus nog een paar uurtjes wachten....
    Heb je al wel zwangerschapsverschijnselen zoals misselijkheid enzo of niet?

Succes en sterkte met wachten meid.
    Ik ga duimen voor je

16. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Nee niet echt, alleen gevoelige borsten maar die komen en gaan. Verder voel ik echt helemaal niets..

17. Set

Set Bekend lid

Jul 9, 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Het liefst zou je van alles willen voelen he maar je moet maar denken dat er genoeg vrouwen zijn die ook niks voelen.

Moed blijven houden, over ruim een uur weet je het;)

18. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ja precies nog even geduld hebben! :)

19. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Nou ik heb een inimini klein vruchtje van 3 mm gezien met een kloppend hartje :D Ik ben dus helemaal blij!

Volgens de vk ben ik ongeveer 5+4 dagen zwanger. Ik had zelf wel gedacht dat ik langer zwanger zou zijn. Ik heb 2-7 namelijk voor het eerst positief getest. Daarnaast dacht ik ook dat je pas vanaf week 6 een kloppend hartje kon zien?

20. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd! ! Fijn, nu genieten.

Kan, maar is bij iedereen verschillend of het hartje al klopt. Over een paar weken kom je terug en zal je misschien een paar dagen weer vooruit of achteruit gezet worden, omdat het op dit termijn lastig meten is :). Wanneer mag je terug komen?

Share This Page