Dankjewel! Ik had dit echt niet verwacht en had het gevoel dat er iets niet goed zat en dan zie je opeens een klein beebje en een kloppend hartje! Dat was echt zoooo'n opluchting Ik mag over 4,5 week terugkomen tegelijk met de combinatietest. Alleen ik twijfel heel erg of ik deze test wel wil doen. Ik vind het zo duur 170,- en zelfs dan heb je nog niets eens zekerheid.
Ohhhh spannend. Neee klopt het is een kansberekening. Bij een verhoogd risico krijg je volgens mij de nipt test en vervolg. Je kan ook kiezen voor de nipttest alleen maar deze wordt niet vergoed (als je er zelf voor kiest) maar je hebt wel zekerheid. Kijk nog even je verzekering goed na. Ik ben zelf aanvullend bij fbto verzekerd en kreeg nog 100 euro terug. Altijd fijn haha
Wow meid, Super, en wat gaaf dat je al een kloppend hartje heb gezien!!! Van harte gefeliciteerd. Hopelijk kan je nu gaan genieten van je zwangerschap. Ik doe ook geen combinatietest of andere testen hoor om te kijken of het kindje wel of niet gezond is. Het is welkom en zal het anders toch niet weg laten halen als het niet gezond blijkt.
Ja ik denk ook dat ik het niet ga doen. Vind het zo belachelijk veel geld en je hebt met de uitslag nog steeds geen 100% zekerheid.
Nee idd en wat doe je als er een verhoogde kans is dat het kindje gehandicapt is. Dat moet je voor jezelf ook afwegen.
als de kans verhoogd is word je doorgestuurd en krijg je een test die je wel zekerheid geeft. Als het natuurlijk niet uitmaakt dan zou ik het geld nooit ervoor uitgeven, die 170 euro kun je dan beter gebruiken voor leuke dingen
Ja maar al zou dat eruit komen zou ik het toch niet weg laten halen dus het heeft voor mij geen meerwaarde
Oh echt fijn! Ik heb morgen de eerste echo bij 6+2 hoop echt dat t goed zit. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas bij 8 weken de eerste echo. Duim voor mij
Hier nog een stress kip... donderdag 1e echo.. ook vroege echo ivm eerdere mk.. ben zo nerveus.. hoop op een kloppend hartje..
Succes Nienie vandaag! Hoelaat mag je? Robynn jij succes morgen!! Spannend hoor, hopelijk een mooie echo morgen!
hahaha als mn hoofd niet vastzat dan was ik die absoluut kwijt! Sorry dacht dat het al woensdag was haha. Succes Donderdag... nog een dagje extra, maar voor je het weet loop je het echocentrum al weer uit en heb je een afspraak gemaakt voor de volgende echo Voor mijn gevoel had ik gister mijn eerste echo met 5 w. en vandaag ben ik 33 weken zwanger zo snel kan het gaan haha
ja hopelijk krijg ik rond 12 weken weer eentje.. officiële termijn echo.. daar had ze het iig wel over, dat ik er waarschijnlijk nog 1 krijg..