Deze maand is Woensdag gehakt dag uitgekomen. Vroeg me af of iemand hem al heeft gekocht of besteld.. Wat vind je ervan tot nu toe via bol.com is hij 14,95 . Is die in de boekwinkel duurder ?
ik vind het belachelijk dat zo iemand een boek mag schrijven over een moord die hij zelf gepleegt heeft!
hihi nou ben wel heel blond, toen ik de titel las dacht ik; jah en vrijdag patat! donderdag macaroni.... enzovoort hahaha toen dahct ik o een receptenboek... interresant en door de reactie... dacht ik; iek walgelijk! 8)
Nou ik zou hem dus wel lezen, gewoon om te weten wat zo een man uberhaupt bezielt om zijn vrouw door de gehaktmolen te draaien :S
ik hoop dat niemand het leest en koopt, wordt hij ook niet rijk van de moord op zijn vrouw! walgelijk
werk in een boekhandel en ik jullie dus wel vertellen dat het boek als warme broodjes over de toonbank gaat Zal het zelf inderdaad noooooit lezen...
Ik heb laatst op tv een interview met die Klinkhamer gezien.....had altijd in mijn hoofd dat het een hele nette keurige heer was, maar het is gewoon een vieze ouwe man. Hij las ook een stukje voor uit het boek, denk niet dat ik het ga lezen....viel me een beetje tegen. Raar trouwens dat je je een bepaalt beeld vormt over mensen en dat dat helemaal niet zo blijkt te zijn.
ik vind hem ook maar eng hoor ben eigenlijk wel benieuwd wat hem bezielt heeft om zijn vrouw te vermoorden
Haha, ik dacht dus ook een receptenboek Dacht al, waarom geef je zoveel geld uit voor zon boek, go internet. Maar snap nu pas waar het over gaat Ik zou hem niet kopen ofzo, maar als ik hem zou krijgen, of ik vind er 1 in de struiken, zal ik hem wel lezen Ben ook wel benieuwd wat er door iemand zn kop gaat als je zoiets flikt.
Denise en Anniek... Hahah.. Ik dacht het zelfde als jullie hahah..! Maar lijkt het wel intressant.., Hoe kan een Mens, zijn eigen mede mens, nou zo grof en fout behandelen?
het schijnt een zeer slecht geschreven boek te zijn, maar ikkan nergens vinden dat de opbrengst naar een stichting gaat hoor!? Weet jij dan welke als dat zo is. En dat je zo snel weer vrij kunt zijn als je je vrouw vermoord, echt verschrikkelijk, nog geen 3 jaar cel en een jaartje electronisch toezicht
die vent was ook bij jensen! hij spoort echt niet (ja logisch als je een moord pleegt), maar hij is gewoon echt heel raar!
Zei hij zelf in een interview die pas op tv was. Dit geld was onder geen beding voor hem. gevonden: Uit het Dagblad van het Noorden: amsterdam - Richard Klinkhamer schenkt de opbrengst van zijn omstreden roman Woensdag Gehaktdag aan een goed doel. De schrijver heeft dat besloten uit respect voor Hannie Godfrinon, de vrouw die hij in 1991 tijdens een ruzie de schedel insloeg. Welk doel hij op het oog heeft, is onduidelijk. Ik kan er nog niets over zeggen. Het kan best dat ze helemaal geen geld van mij willen aannemen, vertelt Klinkhamer. De schrijver heeft inmiddels contractueel laten vastleggen dat hij van de opbrengst afziet. Dit wordt bevestigd door Hans van Maar van zijn uitgever Just Publishers. We moeten eerst nog afwachten of het boek wel verkocht wordt. Woensdag Gehaktdag ligt begin volgende maand in de winkel. In de roman beschrijft Klinkhamer de dagen voor en na de verdwijning van zijn vrouw Hannie. Van alles wat in dit boek staat, is 95 procent waar gebeurd. De overige 5 procent is verzonnen, zegt de schrijver.