Heb hem gistermiddag binnen gekregen en ben nu ongeveer 40 pagina's in het boek. Iemand zei net dat het slecht geschreven schijnt te zijn. Nou, ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Het is duidelijk geschreven door iemand die in de war is, waardoor het soms een beetje van de hak op de tak gaat. Maar slecht geschreven is het zeker niet. Ik vind het juist erg interessant om de gedachtegang van deze man te "volgen". Tot nu toe echt een aanrader vind ik.
O dit moet ik er ook nog even bij zeggen: Het boek bevat best wat humor! Zou je totaal niet verwachten als je het onderwerp van het boek hoort, maar toch is het zo.
goed doel... zeker iets wat hij als goed doel ziet, zoals slavenhandel, kindermishandeling etc... Sommigen gekken zien dit juist als goed doel dus ik heb er mn twijfels bij waar het geld naar toe gaat. enne vosje is het zo interesant, sinds ik deze titel heb gelezen heb ik geen zin meer in gehakt bleh.
Hihi ja de titel is in eerste instantie een beetje onsmakelijk, maar als je het boek leest zie je er vast de humor wel van in. Hij heeft het zo genoemd, omdat de "roddels" hem ervan beschuldigden zijn vrouw vermoord te hebben en vervolgens door een gehaktmolentje te hebben gedraait. Op humoristische wijze stelt hij de vraag hoe deze mensen zich het voorstellen een volwassen vrouw door zo'n hand gehaktmolen te draaien? Daar ben je minimaal 2 volle dagen mee bezig en vervolgens mag je arm in het gips Tja.. Is inderdaad een beetje een onlogische beschuldiging.
eerst in grove stukken hakken, dit weer in kleinere stukjes hakken en dan door de molen.. hmm ja weet niet of dat werkt, zal het eens bij mn schoonmoeder uitproberen (ze leest toch niet mee, hoop ik, anders ga ik zelf door de molen ben ik bang....)
graag, als ik klaar ben met de mijne en mn arm zit nog steeds niet in het gips, dan doe ik het met alle liefde.
TTTT, stoute greetje... Je hebt zo'n nette schoonmoeder, letterlijk schoon. Maar even over die man, ik als klein, onschuldig, lief meisje, jaja, speelde vroeger altijd voor zijn huis, mijn opa woonde bij hem in de straat, scheelde 3huisjes, hij woonde vlakbij een grote speeltuin. Is toch wel weird, achteraf.