Woensdag ingeleid worden ik ben nerveus wie kan mij geruststellen??

Discussie in 'De bevalling' gestart door biebster, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovemykidss

9 mei 2015
    47
    0
    0
    NULL
    Nijmegen
    Ik ben ingeleid met 41 weken heb er 5 en half uur over gedaan, ik ben er erg tevreden over!
    Heb zonder pijnbestrijding gedaan, ik zou me echt niet druk maken en gewoon denken ik zie wel :p
    Je mag me ook privé bericht sturen als je vragen hebt, ik ben nu zwanger van de 2de (39 weken en 2 dagen) ben benieuwd of dit prinsesje natuurlijk komt of inleiden

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Ik ben ook ingeleid. Moest om 7u in zkh zijn waar ze meteen mijn vliezen konden breken omdat ik 1 of 2 cm ontsluiting had. Rond 10.30 een pompje gevraagd omdat ik de rug en been weeën niet goed meer op kon vangen en Om 13.08 is onze dochter geboren na 15 min persen.

Was dus erg vlug gegaan en zou het zo over doen. Ben juist erg bang om natuurlijk te gaan bevallen.

3. biebster

biebster Lid

19 jan 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook al 1 a 2 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond is ook al verstreken ze kunnen mijn vliezen al breken zei de vk want ik ben ook al gestript en toen voelde ze het hoofdje vd baby ook al.. dus denk je dat ik een ballon nodig zal hebben?? Ik hoop het niet maar ik weet niet pcies wat mij te wachten staat.. ik ben opzich wel rustig best wel nerveus omdat ik ook moeder ga worden en het zo onwerkelijk vind maar kijk er heel erg naar uit!! Bedankt voor het delen van jullie berichtjes!!

4. MakeAWish

MakeAWish Lid

7 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Spannend! Ik word over een weekje ingeleid en ben ook een beetje aan het lezen over wat ik kan verwachten.

Ik word ingeleid door middel van een ballon.
    Deze word volgende week dinsdag geplaatst en dan is het de bedoeling dat ik op de woensdag beval. Ben nu al nerveus over wat ik kan verwachten.

Succes woensdag!

5. biebster

biebster Lid

19 jan 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja spannend he!! Ik wens jou ook veel succes en geluk met je bevalling ik hoop dat alles goed mag gaan..

Ik ben erd benieuwd voor wat er komen gaat en dat ik deze week moeder ga worden :)

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik word als het goed is vandaag ook ingeleid met een ballon..spannend wel! Heel veel succes

7. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!! Ik werd bij 41 weken ingeleid. De bevalling was zwaar en duurde 16 uur. Uiteindelijk een kunstverlossing. Maar toch kijk ik er positief op terug. Je wordt zo goed ondersteund, je kunt het gewoon echt aan hoe zwaar het ook wordt. Bij mij werd het echt heel zwaar maar ik bleef kalm en deed precies wat er werd gezegd. Gaat met jou ook echt goedkomen!! Zet m op!

8. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Hier ingeleid met 41+5 wegens het overtijd lopen. Inleiding is om 09.58 uur begonnen en om 17.02 uur is dochter geboren. Zonder problemen. Wel een weeenstorm gehad. Was wel heftig, maar ja.

Heel veel succes morgen!

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ingeleid dmv een ballon. Deze is op 7 aug geplaatst om 14:00 uur. De volgende ochtend om 9 uur lag de ballon los en had ik 3cm ontsluiting. De vliezen zijn toen gebroken. Daardoor kreeg ik spontaan meteen regelmatig sterke weeen. Na 1 uur is toch het infuus met weeenopwekkers aangezet (op de laagste stand). Mijn zoon is uiteindelijk 's middags om 15:26 uur geboren na 6 uur weeen opvangen en 25 minuten persen. Na 2 uur is het infuus overigens weer uitgezet. Achteraf werd aangegeven dat de opwekkers helemaal niet nodig waren geweest. (Mijn weeen werden nie geregistreerd door de ctg (de hele bevalling niet), terwijl ik toch echt flinke weeen had.)

Ik werd ook ingeleid vanwege hoge bloeddruk, veel vocht vasthouden en hoofdpijn. Dit hoorde ik op donderdag, en vrijdag kreeg ik de ballon al. Ik had dit totaal niet aan zien komen (in mijn hoofd was inleiden iets waar ik na 41 weken wel een keer aan ging denken, maar eerder niet). Viel echt rauw op mn dak. Heb me ontzettend druk gemaakt en deed niks als huilen. Uiteindelijk heb ik het (toen ik eenmaal in het zkh was) over me heen laten komen. Het is me echt 100% meegevallen.

10. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Zonder inleiding weet je natuurlijk nooit wanneer je bevalling gaat beginnen, dus dat scheelt wat voor-stress zeg maar.

Ik heb geen ervaring met inleiden. Kreeg er wel info over maar gelukkig begon de bevalling toch met 40 precies.

Ik denk dat je je gewoon moet proberen rustig te houden en alles maar over je heen moet laten komen. Je hebt weinig andere keus namelijk. Je lichaam zal jezelf helemaal overnemen tijdens de bevalling. Je kunt het zelf niet tegenhouden. Ga maar mee met je lichaam en blijf vooral uitspreken naar de artsen wat je zorgen zijn en wat je wensen zijn. De meeste artsen/verloskundigen luisteren dan naar jEn houd in je achterhoofd dat je altijd om pijnstilling kunt vragen, maar probeer het eerst gewoon en kijk hoe het gaat.

Breng je gedachten constant naar je baby. Bedenk dat je het samen doet en dat het voor je baby ook zwaar zal zijn. Dan krijg je een oersterk moeder gevoel omdat je het allerbeste wil voor je kindje!! Het komt goed!! Succes je kan het!!

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Ben benieuwd hoe het gegaan is:) hopelijk alles goed en trots met kindje op je arm.:)

Deel Deze Pagina