eindelijk is het woensdag zo ver de eerste echo ik ben bang maar tegelijk ook erg nieuwsgierig hoe t met mn kleintje is ik ben om 9.30 aan de beurt als alles goed is weet ik zeker dat ik in huilen uitbarst ppfffff de spanning willen jullie voor me duimen dat er een klein mini mensje zit dat hard aan t groeien is met een gezond kloppend hartje veel liefs mieke
heel veel succes morgen ik was ook in spanning met mijn eerste echo en heb ook een traantje weggepinkt toen bleek dat alles goed was en niet alleen ik maar ook mijn vriend
jahahahaha alles is goed het hartje klopt en alles zag er uit zoals t eruit moet zijn met 8 weken ben zooooooooooo gelukkig eerst uitwendig geprobeerd maar toen zagen we niet veel toen maar inwendig en dat duurde en duurde en duurde ik dacht echt van mens zeg iets toe en ja hoor vol in beeld en een wit flikkerent hartje geweldig dikke tranen over mn wangen en mn man zowat tegen t beeld scherm aangeplakt hihihihihihi wat een ervaring zeg ik ben nog nooit van mn leven zo intens blij geweest veel liefs mieke
Prachtig is dat hé, ik heb het gisteren ook mogen zien (zie 1e echo en intake 25 juli). Mijn vriend had ook een scherm en ik samen met de verloskundige een scherm (bij was het ook inwendig). Mijn vriend zat ook zo'n beetje in dat scherm. Hij zei alleen maar, oh wat mooi zeg de hele tijd
Is die echo bij 8 weken standaard? Ik ga volgende week voor het eerst naar de VK toe, maar heb niets gehoord over een echo.... Ben wel erg benieuwd of ik ook een echo krijg. Marian
Kan ik mij heel goed voorstellen. Wat een wonder he : Ik heb pas over 3 weken een echo, heb r gister nog een test tegenaan gegooid omdat ik bijna geen zwangerschapskwaaltjes heb. K wilde gewoon weer ff de zekerheid hebben da'k nog zwanger ben. Hebben jullie dat ook?
pffff..........ik vind het ook allemaal zo spannend. Ik heb maandag de eerste echo (8 wkn en 3 dgn) Denk dat ik de vk wel kan zoenen als alles goed is.
ja t is echt spannend hoor zo'n eerste echo echt heel bijzonder nee t is geloof ik niet standaart om een echo met 8 weken te krijgen alleen als je niet zeker weet hoe lang je nu zwanger bent en bij een eerdere mk krijg je een echo met 8 weken en dat laatste was bij mij dus het geval ik ben er zo blij mee echt een gerusttellend gevoel is dat dat je weet dat tot dus ver alles goed is allemaal heel veel succes he ik duim voor jullie veel liefs mieke