jaja woensdag is het zover dan krijg ik al gehele narcose bij de kaakchirurg ze gaan alles eruit halen vind het best eng haha
Dat vroeg ik me ook af, wat je met "alles" bedoelt Ik heb 4 verstandskiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg, in 3 behandelingen, met plaatselijke verdoving. Het was een goeie chirurg (IJssellandziekenhuis in Rotterdam), ik heb erna weinig last gehad van pijn. De littekens van de oplosbare hechtingen voel ik nog als ik met mijn tong over de binnenkant van mijn wangen ga
Ik denk dat ze met alles echt alles bedoelt...volledige narcose wordt namelijk amper gedaan bij alleen de verstandskiezen, met name omdat je de narcose dan zelf moet betalen.
Ik heb het een jaar geleden gedaan en voor mij was het zo'n opluchting. Geen gedoe meer (ik ging bijna 20 keer per jaar naar de tandarts). Echt ik wil niet anders meer. De ingreep is me ook heel erg meegevallen, alleen het eten erna was wat lastig maar goed, er zijn genoeg dingen die je de weken erna kan eten. Maar een maand erna is het allemaal wel goed te doen weer. Het is even "doorbijten", maar ik neem aan, dat je het met een heel goede reden laat doen. Wat mij erg hielp om het goed vol te houden was (omdat mijn gebit echt slecht en lelijk was inmiddels) een foto te maken van het gebit wat je voor de ingreep had. Heel veel succes woensdag!! En sterkte met het herstel.
succes en sterkte ik zou trouwens heel veel toetjes inslaan aangezien je niet kan eten en dan vooral de breekers die spuit je zo naar binnen.
s6 Ooit jaren geleden heb ik mijn vier verstandskiezen ook in een klap onder narcose laten verwijderen. S avonds zat ik weer aan de klaverjas. Viel me reuze mee. Koste toen geen geld maar ik praat ook over 13 jaar geleden was toen 23.
Sterkte en succes meid!! Mijn tante heeft dit ook gehad paar jaar terug en zij had er erg veel last van voor de ingreep. Nu met kunstgebit gelukkig geen pijn, ze baalt er alleen van niet meer alles te kunnen eten Ik ga volgend jaar ergens rond de zomer onder narcose in flevo ziekenhuis Almere bij de tandheelkunde ( sta op wachtlijst). Ben 15 jaar niet naar de tandarts geweest vanwege angst en nu met afgebroken kies, allemaal gaatjes, verstandkiezen etc mag ik dan eindelijk onder narcose!!! Alleen duurt nog erg lang en heb superveel pijn vaak... Ik hoop voor je dat t na de ingreep allemaal meevalt en dat je snel went eraan en goed kunt eten etc. T is niet nix alles eruit laten trekken, lekker veel ijsjes eten (K)