Goeie ruime niet te hoge strings gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik kocht mijn strings altijd bij de Hema. Gewoon van die zwarte, 3 in een pakje in de maat L. Prima dingen en niet duur
    Alleen.... volgens mij hebben ze die strings veranderd. Kocht ze vorige week weer, maar ze zien er opeens anders uit, zijn iets strakker en zitten helemáál niet lekker meer :(

En nu heb ik een probleem, want door mijn zwangerschap moet ik vaker m'n ondergoed verschonen en kan nergens strings vinden die ruim genoeg zijn om ook om mijn groeiende buik heen te passen (ben van mezelf groot en een beetje stevig, dus heb wel redelijk grote maat strings nodig)

Hebben jullie tips?

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb de strings van de hunkemoller. Laats waren ze 3 voor 10 euro. Je hebt ze met een iets bredere band (wel laag) en ultra low strings, die zitten ook perfect, vallen mooi onder m'n buik.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik vind de naadlose van de hema echt super. Wel 5 euro de stuk maar echt heel fijn en heeeeeeeeeel rekbaar

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    "Toen ik nog strings droeg" kocht ik ze gek genoeg vaak bij de Zeeman, daar hadden ze fijne van micro iets, lekker zacht en ze snijden dan niet. Hebben ook grote maten, tot xxl geloof ik.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Suusjeuh, die van de Zeeman heb ik ook geprobeerd op aanraden van m'n zus en die zijn inderdaad wel ruim, maar ik vind ze te hoog.

Zal eens bij de Hunkemoller en nog eens bij de Hema gaan kijken. Pfff gedoe ook, misschien ben ik gewoon te veeleisend ;)

6. luuus

luuus Niet meer actief

h en m online verkoopt ook goede

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    er zijn ook wel zwangerschapsstrings hoor

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

die heb ik ook altijd.. toch van die kanten strings bedoel je in allerlei leuke kleurtjes? zitten idd prima en denk dat het met een groeiende zwangerschapsbuik juist prettiger zit aangezien ze laag zitten en dus onder je buik... zijn er nu 3 voor 10!

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja, die bedoel ik inderdaad. Je hebt ze met een bredere (beetje glanzende) band en 1 die helemaal kantachtig is.
    Ik heb ze speciaal voor de zwangerschap gekocht (maat xl), maar ik ga ze ook erna dragen, ze zitten heerlijk! En manlief vind ze ook nog eens mooi!

Als ik het goed heb zijn het deze twee Hunkemöller Shop

Hunkemöller Shop

Deel Deze Pagina