Na 3 mk kan ik het gevoel van onrust niet opzij zetten heb woensdag termijnecho maar ben zo bang. Heb de angelsound al geprobeerd maar ik hoor niks (al weet ik dat het niet abnormaal is ben nu 10w3d). Nog iemand??
Spannend hè! En hèèl herkenbaar! Bij mij brak het angstzweet mij bij elke echo uit! Het hartje heb ik trouwens vorige week bij 10.6 voor het eerst gehoord, maar ik had geluk want de placenta ligt achter en mijn baarmoeder naar voren gekanteld. Komt vast goed morgen!
Heel herkenbaar. Hier telkens rond zes weken dat het misging. Komende week dus erg spannend. En pas over 1,5 week weer een (inwendige) echo.
Sterkte meiden, ik zat na eerste en tweede mk te huilen in de wachtkamer uit angst of het wel goed zat bij de eerste echo's. Maar uiteindelijk moest ik nog veel harder huilen (blijdschap) toen het uiteindelijk wel goed was! Ik duim voor jullie!
De verloskundige kan het hartje meestal bij 11 weken horen dus als je nog voor 10 weken zat toen je het gebruikte (de angelsound), was je veel te vroeg. De angelsound wordt wel afgeraden door sommige deskundigen; hou daar rekening mee.
Knuffel meis, kan me na je voorgeschiedenis voorstellen dat het nu behoorlijk slikken is.. Ik zou aanraden de angelsound niet te veel te gebruiken, volgens mij maak je jezelf daarmee alleen maar banger als je het niet kunt vinden..
Ik snap je gevoel. Ik heb vorige week na 2 mk een goede echo gehad. De dag ervoor had ik al de hele dag hoofdpijn en de dag zelf heb ik de hele dag met migraine op bed gelegen. Van de spanning. Succes morgen en ik hoop voor je dat je ook een goede echo hebt.
Wou je even heel veel succes wensen, zal voor je duimen!! Hopelijk kun je morgen ons allemaal goed nieuws vertellen
Geen ervaring met mk's maar wilde je even succes wensen. Laat je even weten hoe je echo verlopen is? En gooi de Angelsound na je goede echo maar snel uit het raam (of in deze tijden van economische crisis, Marktplaats is ook een goede optie)
Ik kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt en zeker na wat je al hebt meegemaakt!! Maar probeer ook een beetje te genieten meis. Ik snap dat dat nu wel lastig is, maar over het algemeen is het een heel bijzonder iets! Laat je ons weten hoe het gegaan is?
Kan me je gevoel heel goed voorstellen, hier 1 mk gehad maar was ook heel onzeker. Het zal vast wel goed zitten ! Succes en probeer toch een beetje te genieten.
Hoe was je termijnecho vandaag? Ik heb hier ook 2 MK gehad en heb om 13:30 m'n termijnecho...ben op van de zenuwen! Ik ben erg benieuwd hoe je echo was!!
Ik vond de termijnecho al heel spannend dus kan me voorstellen dat het voor jou (met 2 MK) helemaal voor zenuwen zorgt. Mijn VK kon me het hartje pas laten horen na 13 weken. Volgens mij is het heel moeilijk om dat zelf te doen. Om niet onnodig ongerust te worden koop ik daarom ook geen doptone. Ik hoop heel erg dat je een goede echo hebt gehad vandaag.
een stevig kloppend hartje, 2 armpjes 2 beentjes, een mooi gevuld maagje en een prima nekplooi! Tijd om te beginnen genieten, eindelijk! Het was wel spijtig dat het kleintje lag te slapen had hem/haar wel eens graag zien friemelen. Bedankt voor jullie reacties!
Wat een goed nieuws!! Heb woensdag meerdere malen aan je gedacht en hoopte om wat geluk voor je. Fijn dat je laat weten dat je een mooie echo hebt gehad!