Oooow jeej! ik word helemaal enthoustiast van de woensdag TESTdag! maar ik heb mezelf echt voorgenomen niet eerder dan zaterdagochtend te testen. Ik heb de laatste dagen al zoveel testen verspild en ben daardoor ook erg bang voor weer een teleurstelling, dat ik nu echt wil wachten! Maar ik hoop dat het morgen een mooie dag is om te testen, voor de dames die dit van plan zijn te doen en dat er maar veel plusjes en streepjes etc uit mogen komen! Succes!!
Hallo dames! Ik kan me ook bij jullie aansluiten Ik hoop zo dat ik morgen een positieve test mag hebben, ik kan eigenlijk niet meer wachten aangezien ik wel wat last van kwaaltjes heb, maar ik ga hem echt pas morgen doen om teleurstelling te voorkomen. Ik gebruik ook de test van hat kruidvat 2 voor 5, die zijn lekker goedkoop en goed! En voor de andere meiden die morgen gaan testen: Ik hoop voor jullie dat jullie morgen allemaal een positieve zwangerschapstest in jullie handen mogen hebben
Hai zus01.. Ik begrijp jou helemaal meid , maar idd wacht maar eventjes, anders wordt je misschien echt teleurgesteld.. Ik zal je vertellen dat ik een WEEK niet heb getest, ben zo trots op mezelf haha.. De laatste keer dat ik testte was vorige week dinsdag, negatief.. Ben onderhand 13 dagen overtijd wat bij mij nooit voorkomt.. Daarom bewust een week gewacht en hopen dat het raak is!!! Ik ga vanmiddag ook ff naar KV... Ohhhh wat spannend he??!!! XxX
Ik ga vanmiddag ook naar het KV. Heb vorige week woensdag negatief getest, morgen precues een week over mn langste cyclus heen en 9 dagen over gemiddeld... Ik denk dat het morgen weer negatief wordt, maar we zullen zien. Ik doe 2 voor 5 euro. xxxxxx uit brabant
Haha zullen we allemaal bij de KV afspreken?? Ik ga ook die van 5 euro kopen.. Pfff ben best wel zenuwachtig moet ik jullie zeggen... Als het negatief is ben ik echt verdrietig zeg ik jullie eerlijk. Als het positief is, WOW dan kan ik het echt niet bevatten en doe ik die andere test ook gelijk ff hahaha.. Succes meiden en ik duim ook voor jullie! XxX
'wil jullie even succes wensen. weet hoe spannend de wachtdagen zijn elke maand weer maar meiden het kan zomaar gebeuren hoor dat er ineens 2 streepjes staan
Woe 15 04 09 BEEB OR NO BEEB Brabantse1982 Dorientjuh Ilona PS Jezebel Romaisa01 Saskia 1984 Snoozie Wennes10 Dond 16 04 09 BEEB OR NO BEEB Marijke2 Zat 18 04 09 BEEB OR NO BEEB Zuso1 Ha meiden, even een up-date van de lijst. Jahaha gezelllie met z'n allen naar de kv ! Ben benieuwd hoeveel namen er morgen roze kleuren . Ik denk niet dat bij mij de kans errug groot is op geluk dit keer. Voel al van alles rommelen en moet me echt beheersen om niet ieder uur naar het toilet te gaan.... Voelen jullie al wat ?! knuf
blehh, ben nogal misselijk eigenlijk, en mn broek wil niet goed dicht..... Hoef niet te spugen ofzow, maar voel me gewoon bleehh...snappen jullie wat ik bedoel?? xxxxx uit Brabant
Ilona leuk die update!! hihi .. Ja ik voel me gewoon zo anders dan anders, BLEHH idd.. En enorm gevoelig, hebben jullie dat ook zo erg? Ik kan echt heel spontaan huilen en niks hebben.. XxX
leuk! ik sta in het lijstje! (wel als enige voor de zaterdag.... ) nu ben ik nog meer gemotiveerd om niet eerder dan zaterdag te testen. gelukkig heb ik aardige afleiding op m'n werk; druuuuuk! ik ga dit forum morgen heeeeel goed in de gaten houden!
Ja hoe meer girlies hoe leuker, toch ! Nou ik heb verder (helaas) nergens last van alleen dat ik de rode bui zie hangen. Het rommelen houdt niet op en krijg meer afscheiding, bleeh : - ( Als het zo doorgaat hoef ik denk ik morgen niet te testen. Maar ik blijf alle belevenissen volgen, zit er met m'n neus bovenop haha. Ben errug benieuwd wie er morgen positief test !!
...kom net terug van de KV..haha... heb maar gelijk 2 pakjes gekocht, denk dat ik het nog wel nodig zal hebben Viel mee met de file bij de KV
nou lieve mensen, zet mij ook maar op de lijst! 17 dagen overtijd morgen uitslag bloedtest! dus morgen weet ik ook meer! spannend! liefs keina
Woe 15 04 09 BEEB OR NO BEEB Aude Brabantse1982 Dorientjuh Ilona PS Jezebel Keina Romaisa01 Saskia 1984 Snoozie Wennes10 Dond 16 04 09 BEEB OR NO BEEB Marijke2 Vrij 17 04 09 BEEB OR NO BEEB Ine123 Zat 18 04 09 BEEB OR NO BEEB Zuso1 .... .... Klopt ie zo weer ??
Oooh meiden wat spannend!! Ik kom net terug van de KV.. Heb die van 5 euro gekocht maar ook die van eigen merk kv, waar er 1 in zit.. Ik begin dan morgen eerst met die verpakking waar er 1 in zit.. Spannendddddddddddddddd...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry dames!!! Ik kon het dus niet laten, ik was met een vriendin en ze wilde zo graag dat ik teste (en ik stiekem zelf ook wel ) dus toen ik terug kwam van de kv heb ik de test gedaan! En ja hoor, precies waar ik bang voor was! Er is een kruisje te zien maar echt heel licht! Stomme steepjes testen! Want wat is het nou? Positief of negatief? Wat denken jullie? Ik wordt gek geloof ik :x xxx Ps. Niet echt solidair van mij om vandaag al te testen ipv. morgen maar ik duim voor jullie allemaal morgen!!
Hai meis.. Ik begrijp dondersgoed dat je de test gedaan hebt, de verleiding is ook erg groot. Kon ook zelf vaak niet de verleiding weerstaan maar nu houdt ik het al een week vol Ze zeggen, als er een streepje zichtbaar is, ook al is ie heeel vaag, dan ben je zwanger.. maar...... Meestal is er een heeel licht streepje zichtbaar van de test zelf.. Dus je moet kijken of het roze of blauw is !! Let me know! xxx