Woensdag TESTdag :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorientjuh, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Goedemorgen!

Ben er vroeg bij vandaag..
    Heb een test gedaan net, maar waarom wordt dat streepje nou niet duidelijker hij is amper te zien maar hij is er wel, weet niet wat ik er mee moet... krijg het niet op de foto, want de camera ligt in de auto, en die heeft mijn vriend mee...
    Moet maar paar dagen wachten en dan weer een doen, weer wachten!!

@jezebel ziet er positief uit! Gefeliciteerd!! (hoop dat ik met een paar dagen ook zo'n test mag hebben! ;))

2. fay26

fay26 Lid

21 mrt 2007
    26
    0
    0
    brabant
    hoi hoi,

Ben zo benieuwd hoe het bij jullie allemaal is gegaan vanochtend.....hopelijk veel positieve testen.

Ben er zelf niet veel wijzer van geworden want zie toch echt een heel licht streepje :(
    als ik zondag nog niet ongesteld ben doe ik er nog maar 1.

Jezebel ik denk dat ik jou igv wel kan feliciteren meid want ik zie in je album ook echt een 2e streep :D

Ga nu werken lees vanavond even bij.... veel succes ook voor de dames die over een paar dagen kunnen testen.

groetjes

3. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Jezebel... Super!! Dat zijn toch echt 2 strepen meid.. GEFELICITEERD!!!! :)

Pfff ik barst echt van de zenuwen, vannacht een paar keer wakker geworden..
    Ik ga nu de test doen, jullie horen me later!
    xxx

4. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Dankjewel Dorientjuh,ik kan het echt niet geloven!!! :oops:

Succes!! ik duim voor je! (en voor de rest ook natuurlijk!)

5. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Helaas dames..

Ik zie echt geen streepje.. Negatief dus.. :(

Snap er niks van, maar goed.. Dat wordt denk ik weer een week wachten, of zondag weer testen.. Ik kijk wel.. Gelukkig ga ik vandaag iets leuks doen met een vriendin zodat
    ik m'n mind op iets anders heb..

IK DUIM VOOR DE REST!
    xx

6. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    @ Jezebel: proficiat hoor! Ik ben blij voor je!
    @Ano85 & Fay26 : Wat zegt de bijsluiter? Geef die aan dat een lichte streep ook positief is? Vreselijk dat wachten...
    @Dorientjuh: Sorry meid. Ik leef met je mee...

Ik heb ook weer een test gedaan vanmorgen. Negatiever kan niet :( Voel me echt teleurgesteld en boos. Raar eigenlijk... Ik zit nu op dag 36 en ik hoop dus niet meer op een positieve test deze ronde... dan zou er nu toch iets te zien moeten zijn? :( Dan kan ik alleen maar hopen dat de :evil: zich snel aanbieden zodat we aan ronde 9 kunnen beginnen. Pff ik had zo graag dit jaar nog opnieuw mama geworden... :cry:

Succes aan de andere dames die vandaag en de komende dagen gaan testen.

Liefs

7. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    @jezebel: Gefeliciteerd hoor, geweldig!

@ano85 & fay26: Ik had bij mijn eerste dochter ook een heeeeeel licht streepje, zelfs de huisarts vond het heel licht en moest het in het licht houden, streep is streep. Ik heb toen zelf zo'n digitale gehaald waar op staat 'zwanger' of 'niet zwanger'. Kost wel iets meer maar in dit geval vind ik het wel de moeite waard.

@dorientjuh & dottie:
    Voor mij hetzelfde verhaald als jullie, zojuist getest en negatief :(
    Ik had ook nog zo graag dit jaar mama willen worden.. we gaan gewoon door en op naar de volgende ronde.... al zou ik wel willen weten wanneer ik nu ongesteld ga worden, hopen dat dat ook niet te lang duurt....

Voor de andere dames succes!!

8. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Meiden,

Gefeliciteerd voor degene met positieve testen! En die lichte streepjes worden vast nog wel duidelijker meiden!
    Hier net getest en negatief. Hoewel we nog helemaal niet voor een tweede wilde gaan, vind ik het toch best jammer dat ie nega is :)
    Maar ja, nu weer heel netjes met de ring omgaan en eerst mijn studie maar een af maken en dubbel en dwars genieten van mijn kleine!

Groet Snoozie en veel succes met het zwanger raken!

9. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Wat vervelend al die negatieve testen! :( Hoop voor jullie dat er snel positieve testen volgen! en wel duidelijke want zo'n onduidelijk lijntje is ook maar niks ;) . Al die onzekerheid... wordt er gek van, gelukkig een drukke dag vandaag dus hoop dat, dat een beetje afleiding geeft. Ben misschien ook wel een beetje vroeg gaan testen :oops: Maar ik heb zoveel klachtjes, dat ik niet langer kon wachten...

@ Dottie Volgens de bijsluiter moet ik de test na 48 uur herhalen. dus op naar de kv voor wat nieuwe testen, ben inmiddels door de voorraad heen :(

@ Fay26 Welke test heb jij gebruikt? ik die 2v5 van tp

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Voor de meiden die positief getest hebben, GEFELICITEERD :-D
    Enne... een streep is een streep. Die lichte streepjes zijn van het weekend wel duidelijker.

Ik heb net ook getest. Negatief natuurlijk! Had het wel verwacht, voel me niet zo heel erg anders ofzo en had al het gevoel dat het deze ronde niet raak zou zijn. Normaal test ik ook niet zo vroeg, maar ik heb 2 tot 3 dagen voor mijn ongi altijd bruinverlies en dat had ik nu nog niet. Nu is het wachten dus op de duiveltjes :(

11. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Gefeliciteerd voor diegene die positief hebben getest!!!

Ik sta er al niet meer bij in het lijstje zag ik?
    Stond voor zaterdag (op pagina 3)
    Heb gisterenmiddag al een teste gedaan die al vrij duidelijk positief was :D
    Maar ik wil zaterdag (is het na mijn NOD) nog een testje wagen.

Maar ik denk dat ik voorzichtig op roze kan.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @Paske... dat klinkt heel positief meid. Een voorzichtige proficiat :-D

13. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nou...een DIKKE proficiat aan iedereen die +++ getest heeft... =D>

Bij mij was hij weer ---, niks, noppes, geen lijntje te bekennen. :cry:

En heb vandaag ook die rare buikpijn die je krijgt als je echt heftig ongesteld moet worden... :x
    Nou ja...kom maar op dan, en op naar de volgende ronde ( 5 !!!) :x

Wij waren vanochtend ook alletwee een beetje down, hadden er ook weer echt op gehoopt, aangezien we echt rond mijn eitje geklust hebben... ;)
    Maar misschien was het deze keer maar beter zo, aangezien mijn cyclus een beetje door de war is op het moment... =P~

Mijn toekomstige zegt altijd na een - test...maakt niet uit, het was de tijd niet, beter nog een ronde wachten en dat het de volgende keer maar gezond is... =D> =D>

Heeeeel errug verstandig van hem eigenlijk...

KOP OP meiden... :)

14. zus01

zus01 Niet meer actief

jeeej!! gefeliciteerd voor alle plusjes! =D>
    hopelijk komen er vandaag nog een paar bij!!

ik wacht tot zaterdag, maar zie het somber in...ik denk dat ik het na zaterdag, indien test negatief is, opgeef en doorga voor een volgende ronde. ik zal dan wel een cyclus hebben overgeslagen. kan gebeuren, toch??

mijn man en ik zijn nog maar 'beginners' en deze eerste ronde was eigenlijk ook meer een gokje. de volgende ronde nemen we dan maar wel serieus! ;)

nogmaals gefeliciteerd en ik hou de komende dagen in de gaten!!

15. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve ladies,

Ik meld mij weer.... Toen ik vanochtend wakker werd, liep ik op de automatische piloot naar het toilet. Ho, stop, [-X ....TESTEN ....VANDAAG
    Durf het bijna niet te zeggen maar......WOEHAA ZWANGERRRRR YEAH :)
    Kan het niet geloven, manlief direct wakker gemaakt haha. Zet vanavond een foto in m'n album, kunnen jullie meekijken. Ga zondag nog maar een keertje testen. Had deze ronde 2 eitjes, dus dat maakt het extra spannend ;)

@Jezebel, gefeliciteerd ! En dat in de eerste keer !
    @Paske, te gek ook zwanger ! Proficiat
    Andere zwangere ladies ook gefeliciteerd natuurlijk, superrrrr !

@Dorientjuh, wat jammer meid dat niet zo mag zijn. Echt een teleurstelling. Een dikke knuf van mij. Ook voor de andere girlies die zo graag een roze streep willen zien, een dikke knuf..

@ En voor de meiden die nog twijfelen, HEEL VEEL GELUK, de komende dagen.

xx

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey dames,
    Van harte zeg...wauw. zelfs mensen die in de 1e ronde zitten, te gek, wat een mazzel!!!! Ben wel een beetje jaloers hoor ;)
    Ik ging vanmorgen mn test halen, verpakking open gemaakt, rustig op de wc gaan zitten en....ja hoor...daar was mn ongi, haha, wat een verhaal. Voel me wel opgelucht, want voel me al 1,5 week beroerd en daar ben ik nu helemaal vanaf. Voelde me even rot toen ik hier al die positesten las, maar ben t nu al kwijt, vind het super tof voor jullie!!!
    Hoop dat jullie me tips kunnen gaan geven over hoe nu verder, want mn cyclusverloop is nu:
    35-32-37-44
    Ahum, wanneer moet ik gaan klussen met mn mannie???
    Girls die zwanger zijn, wat waren jullie kwaaltjes ook weer?? Ben mega blij voor jullie!!
    xxxxx
    uit Brabant

17. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    meiden waarbij het gelukt is, heeeeel hartelijk gefeliciteerd.

ik hoef niet meer te testen vrijdag omdat bij mij de duiveltjes om een hoekje zijn komen kijken helaas.

toch ga ik met frisse moed weer verder, nu in ieder geval een kortere cuclus als hiervoor!

gr laura

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das ook fijn Laura! Helaas niet zwanger, maar wel een kortere cyclus...

19. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Dankjewel iedereen!

Ik besef het nog niet helemaal! En ik hou natuurlijk in mijn achterhoofd dat er nog van alles kan gebeuren. Maar ben stiekem wel heel blij.

Voor de dames die negatief hebben getest sja misschien willen jullie het niet van mij horen maar toch een hele dikke knuffel enik vind het erg jammer voor jullie en ik ga zeker keihard duimen in de volgende ronde!!

XXX

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ga zondag een nieuwe testpoging wagen als de duiveltjes dan nog niet op visite zijn (of in aantocht met bruinverlies), dus zet mij er maar weer bij hihi :)

Deel Deze Pagina