Woensdag TESTdag :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorientjuh, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Ik snap er niks meer van :( , de eerste testen (vorige week) was echt een licht streepje, nog geen teken van ongesteld worden, maar de bloedtest was neg. en gistermiddag nog testje gedaan, ook neg... ben de laatste dagen wat minder mee bezig geweest, met de gedachte dat ik wel ongesteld zou worden, maar m'n misselijkheid, word alleen maar erger, me buik rommeld, en zo nu en dan een steekje enzo... heb 17e beetje bloed verloren, maar alleen met vegen, en niet meer dan een inlegkruisje... dacht dat het nog wel door zou zetten maar was maar 1 dag. ga er maar vanuit dat dit dan een ongi was.. en dat er niks is... :( Miss, met paar dagen nog 1 keer proberen.. :( ? Ben nooit zo laat, maar durf ook nie meer te testen...

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    WOWOW..proficiat...
    :eek: :eek:
    En geniet er maar van...

En alle anderen die zwanger zijn natuurlijk ook...

Voor de rest, KOP OP...ben ook weer een nieuwe ronde ingegaan... :(

3. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

ik ben vandaag precies 3 weken en 3 dagen overtijd.. Precies een week geleden negatief getest.. Doe morgen opnieuw een test.. Ben nog nooit zo lang overtijd geweest.

xx

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hi Allen,

Dorientjuh, heb je nog getest vandaag? Want echt ook al heel lang overtijd!

Hier vanmorgen ook weer getest.En binnen 5 minuten kwam er een heel vaag lijntje. Het is zo vaag dat ik echt nog nergens van uit durf te gaan. Ik ben vandaag 10 dagen overtijd, maar denk dat als ik wel zwanger zou zijn, het echt nog heel pril is, dus veel later ingenesteld. Bij mijn dochtertje heb ik namelijk al 4 dagen voor NOD goed positief getest...Ben erg benieuwd wat het gaat worden...

Groet snoozie

5. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Hai dames...

Hoe is het nu?? Zijn er nog positieve testen gekomen??

Liefs Dorien

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ikke!!!!! Ik ben zwanger nog maar heel pril hoor. Ik werd vorige keer niet eens ongi maar wel een ei ondekt op dag 41 en nu zwanger dus. Ik ben zo blij!!!!

Deel Deze Pagina