Woensdag vruchtwaterpunctie.... en partner afwezig ivm revalidatietraject

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Hopmarjanneke, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Heel veel sterkte.

2. Dilani

Dilani Lid

Oct 3, 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meid, ik weet meer dan me lief is hoe je je op dit moment moet voelen, al realiseer ik me hoeveel er nog overeen komt voor iedereen is het anders.

In mijn eigen topic heb ik nog op je gereageerd en je daar ook geprobeerd een hart onder de riem te steken. daarna besloot ik te kijken of je een eigen topic had, ja dus.

Wat ik daar ook al zei hoe krom dit nu ook mag klinken , geniet ook , maak zoveel mogelijk herinneringen, straks is alles even onwerkelijk, en voor je het weet is het definitieve afscheid daar. Koester wat je nu nog en net na de bevalling nog hebt , het zijn de enige en meest kostbare momenten van jullie en je mannetje.

Ik wens je heel veel sterkte en ik houd je topic in de gaten en denk die dag aan je. Als ik iets voor je kan betekenen , hier of in pb aarzel niet.

3. Jeetje, wat verschrikkelijk. Weer een vrouw die afscheid moet nemen van haar kindje. Ik snap de keuze voor het afbreken van de zwangerschap zo goed, je wilt niet dat je kindje hoeft te lijden. De afwijkingen bij trisomie 18 zijn vaak zo heftig.

Komende week wordt de bevalling dus ingeleid? Ik hoop dat de bevalling meevalt, ik vond het zelf ondanks dat we haar in het ziekenhuis moesten achterlaten toch een mooie gebeurtenis die ik niet had willen missen. Wat Dilani ook zegt, probeer te genieten van de momenten samen, later zal je daar nog veel aan terugdenken. De herinneringen zijn zo kostbaar, ik denk er nog zo vaak aan terug..

Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

4. miss40

miss40 Bekend lid

May 18, 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Heel veel sterkte, wat afschuwelijk.

5. Aleisha

Aleisha Actief lid

Dec 28, 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een naar bericht. Wat zal jullie wereldje op zijn kop staan. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar stichting make a memory maakt kosteloos prachtige foto's van je mannetje als je dat wilt. Dan heb je een mooie tastbare herinnering.
    Nogmaals veel sterkte in deze moeilijke tijd.

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Jeetje meid wat heftig zeg...geen woorden voor..heel veel sterkte in deze moeilijke tijd..

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Wat erg meis :( Ik wens jullie veel kracht toe de komende tijd :(
    Sterkte *Knuffel*

8. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Och jeetje, wat heftig :(. Een kindje loslaten dat zo gewenst is, is een van de moeilijkste dingen die er is.
    Ik heb hetzelfde meegemaakt, ons zoontje* had ook trisomie 18, wij hebben de zwangerschap laten afbreken bij 22+3 weken. Mocht je meer willen weten hoe het bij ons is gegaan of zoek je steun, dan mag je me altijd pb'en.

Heel veel sterkte, ik leef met je mee!

9. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Make a memory maakt pas foto's als het kindje ouder is dan 24 weken zwangerschap :(. Ouders van een engeltje van jonger dan 24 weken lopen heel vaak tegen deze leeftijdsgrens aan. Dat is heel verdrietig, want zo voelt het alsof de buitenwereld vindt dat jouw kindje niet meetelt, omdat het nog maar zo klein was :(

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Lees met kippenvel je verhaal...wat een keuze en verdriet...ben er stil van!!
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen!

Sterkte!

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Jeetje..... Heel veel sterkte voor jullie gewenst.
    Dikke knuffel xxx

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dank jullie wel! Doet me goed al deze reacties.

13. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Jeetje, wat een moeilijke tijd ga je nu door. Zelf ben ik vorig jaar mijn kindje verloren bij 23wkn zwangerschap. Ook door het afbreken van mijn zwangerschap. Ik wil je daarom heel veel sterkte wensen in de tijd die komen gaat. Zeker met je man die ook nog ter revalidatie niet bij je is. Sterkte!

14. onverwachts

onverwachts Niet meer actief

Heel veel sterkte meis!
    Zo heftig allemaal.. alles tegelijk..

Dikke knuffel! xx

15. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    he meid!
    Wil je heel veel kracht toewensen deze komende periode.
    Ik heb ook afscheid moeten nemen van mij zoontje Dani* op 26-03-12.
    Ik mis hem nog steeds iedere dag, maar probeer kracht te halen uit het idee dat een leven hier op aarde geen leven zou zijn geweest voor hem.
    Geniet van je momenten nog samen met je kleine al zal dat moeilijk zijn.
    Ik denk aan je,
    Wil je iets weten kun je me altijd berichten.
    dikke knuffel en heel veel liefs..

Share This Page