Ik lig nu bijna een week in het ziekenhuis met hyperemesis gravidarum. Ben inmiddels 10+4 zwanger elke ochtend moet ik urine in leveren om op ketonen te testen. Vanmiddag kreeg ik echter ineens uit het niks een echo.. leuk dacht ik. Ik wilde het filmen.. de verloskundige zei nou ik kijk eerst even zelf.. daarna mag je filmen. De echo was prima zei ze maar na de echo zei ze dat er vanmorgen iets in mijn urine was gezien en ik opnieue urine in moest leveren. Toen ze dat daarnet kwam halen zei ik dat ik er niet gerust op was en vroeg of het erg kon zijn wat rr was gezien. Ze zei nou je hebt geen klachten toch.. laten we eerst het urine onderzoek maar afwachten. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Wat een onzekerheid meid!! Geen idee wat ze er mee bedoelen. Wordt helaas toch afwachten denk ik. Heel veel sterkte en hopenlijk krijg je deze werk goed nieuws!
jeetje dat is niet heel fijn ik zou er toch even op staan da ze je hun vermoedes vertellen. en urine zouden ze eiwitten hebben gevonden ofzo? hee rg raar in ieder geal ik heb met mijn hg opame helemaal geen echo gehad ofzo
Ik zou per direct willen weten wat er gevonden is. Daar heb je toch recht op? Je ligt je nu enorm zorgen te maken en dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik denk dat ze willen weten of je ketonen in je urine hebt, om in de gaten te houden of je niet uitdroogd.
Kylie nee dat is het niet ik krijg 3liter vocht per 24uur door het infuus en vanmiddag is me gezegd dat ketonen nu negatief zijn.
Dat is mooi, maar daarom controleren ze je urine vaak wel op ketonen.. Maar snap inderdaad niet wat dat met een echo te maken heeft.. Hebben ze naar de baby gekeken, of ook ergens anders naar>
Ze hadden alleen naar de baby gekeken. Ze kwamen net zeggen dat de urine goed was. Waarschijnlijk hebben ze vanmorgen een heel klein beetje afscheiding ofzo gezien..