hey dames hier ook mijn positieve (thuis) bevallings verhaal, voor de dames die net als ik erg tegen de bevalling opzien vrijdag ochten om 6 uur begon ik kleine beetjes vruchtwater te verliezen maar er kwamen geen weeenen na een lange wacht dag (waar blijven ze nou ) braken de vliezen om 11 savonds helemaal en gelijk begonnen ook de weeen om de 3 min om half 12 kwam verlos ff kijken hoe ging had toen 3 cm om ongeveer half 5 was ze er weer en zat ik op 7 cm na een uurtje hele hele heftige rug weeen kon ik om half 6 beginnen met persen en om 2 min voor 6 is onze zoon geboren !!! zal niet zeggen dat het niet zwaar en pijnlijk was maar zooooooooo de moeite waard voor ieder die nog moet bevallen niet te veel over nadenken ik kon het dus jullie kunnen het zeker!!!
Gefeliciteerd enwat fijn dat het zo goed ging! En wat een mooie naam... Origineel gespeld... Onze zoon heet Mace... Grappig!
Van harte gefeliciteerd met Meez! Hopelijk krijg ik ook zo'n bevalling! Ik zit nu te wachten op weeen!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klinkt als een prachtige bevalling, helemaal 'volgens het boekje'!
heey meis, proficiat met de geboorte van meez!!! onze kindjes zijn bijna even oud!!! Geniet er lekker van...... het is zo bijzonder zón klein frummeltje.. veel liefs rensje
Gefeliciteerd met jullie Meez!! Wat leuk om je verhaal te lezen, klinkt als een mooie bevalling en geeft weer moed ook!! Genietze meis!!!!