nog geen salaris ontvangen!

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by -, Jan 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ik zou afgelopen vrijdag 29/12 mijn salaris moeten ontvangen, maar dit is niet gebeurd.ik weet dat dit altijd automatisch word geregeld.
    zou dit komen door de feestdagen? of zou hij nou toch werkelijk beginnen moeilijk te doen.. ik heb een conflict met hem gehad tijdens mijn zwangerschap...

iemand nog meer zijn geld niet gekregen? en dat het toch door de feestdagen komt? (ik hoop het)

2. Je hoort je salaris voor de kerst te krijgen normaal gesproken, maar als je het de 29ste zou krijgen en je hebt het nu nog niet zou ik gewoon contact opnemen met je werkgever.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Iedereen om mij heen heeft de kinderbijslag al en ik nog niet, ook zo lekker frustie

4. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    krijg jij je salaris niet rechstreeks gestort dan,maar via je werkgever?wat raar ik krijg het gewoon van het uwv in een keer mijn baas heeft daar niets mee te maken!

5. Niet meer actief

net mijn collega gebeld. zij gaat kijken of zij haar loon al heeft. krij g zo meer te horen en anders bel ik uwv maar even op om te vragen hoe het nou precies zit.

6. Waarom via het UWV als ik vragen mag?

7. Niet meer actief

daar loopt mijn zwangerschapsverlof bij.

8. Niet meer actief

net gebeld maar k had het al moetn ontvangen van mijn werkgever. uwv had het geld de 18 e al overgemaakt naar mijn werkgever

9. Ohh ok dat wist ik niet bij ons is dat niet zo, het gaat gewoon hetzelfde zoals altijd, via de werkgever ook tijdens verlof.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Je werkt toch niet bij de gemeente Groningen hè, want die hebben 3500 ambtenaren niet uitbetaald of zo. Ik hoorde gelukkig bij de gelukkigen die via PinkRoccade uitbetaald wordt en niet via de gemeente zelf.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij ook nog niet :(

12. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Dan zou ik toch maar je werkgever bellen ook al heb je daar nu momenteel niet een al te goede band mee. Je hebt toch recht op je geld..

13. Niet meer actief

mijn werkgever was vandaag niet te bereiken. morgen maar bellen denk ik

14. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Bij mij was de eerste maand ook een fout gemaakt toen mijn zwverlof inging. Dat is enkele dagen later rechtgezet...
    Ik hoop dat dat voor jou ook geldt..

Karin

15. Niet meer actief

ik hoop het zo

16. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik krijg mijn verlofgeld officieel per week ( kom uit de ziektewet en heb geen werkgever meer, daarom ), maar voor de kerst is er netjes tot en met 31 december betaald door het uwv ( dus rechtstreeks naar mij ).
    Ben benieuwd wat je werkgever zegt :evil:

Groetjes MB2005.

17. Niet meer actief

ik ook. het uwv heeft idd al geld overgemaakt naar mijn werkgever en dat is een voorschot tot 31 dec.. ben benieuwd!

18. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Zou lekker wezen als je baas het geld vasthoudt, alleen wegens een conflict.
    Nou ja, je mag niet op de zaken voorruit lopen zegt iedereen altijd, maar vervelend is het wel.

Groetjes MB2005.

19. Niet meer actief

zker weten. ik ben ok heel goed in zaken voor uit lopen.. )had mijn conclusie bijna getrokken. maar ben benieuwd wat voor goede reden die heeft. en anders bellen we uv weer op. die vinden het vast niet goed dat de werkgever er rijker van word.
    af wachten dus..

20. Niet meer actief

hey zie net dat je ook een jan mam bent.. heb je nog niet gezien bij januari mamma´s opbevallingsforum.. misschien tot daar?

Share This Page