WOEST!!...en verdrietig...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anakin, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hallo meiden,
    Heb ik gisteren een feestje op het werk van mijn man....word ik gefeliciteerd met mijn zwangerschap!.....nooit hebben wij iemand verteld op het werk van mijn man dat ik zwanger was (ik was nog maar 11 weken toen het misging) maar hij heeft blijkbaar wat opgevangen uit het roddelcircuit, alleen het verkeerde helaas. Mijn avond was verpest en ik ben nu al anderhalve dag verdrietig...
    Van de week heb ik iemand aan de telefoon, op een gegeven moment vraagt hij: zo, jij klinkt vrolijk, je hebt zeker wat leuks te melden??? PARDON?
    Komt diezelfde persoon vandaag langs, zegt hij: zozo, je ziet wel een beetje witjes, gaat alles goed met je? :evil: :evil:
    Ik heb het idee dat mensen mij zwanger zitten te kijken, onder het mom van het zal zo onderhand wel weer eens zover zijn, die miskraam is alweer een paar maanden geleden...
    Zwanger worden is echt het liefste wat ik wil, maar van dit soort mensen raak ik nou echt gefrustreerd... :(
    Zo, dat lucht op, even spuien hier op het forum!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat zijn mensen soms toch rare wezens. Brutaal gewoon! Ik kan me voorstellen dat je daardoor van je stuk gebracht wordt.
    Probeer er boven te staan, die mensen zijn gewoon niet zo slim.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik kan heel goed begrijpen dat je daar boos en verdrietig om bent.
    Spui maar lekker hoor meis, dat lucht lekker op en wij zijn er allemaal voor je. ;)

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Jee wat lomp zijn die mensen !!! Ik denk dat ze gewoon niets van jouw gevoelens snappen. Je moet gewoon zeggen dat je het niet leuk vind (zacht uitgedrukt).
    Ook ik heb een miskraam gehad en moest het mijn vrienden vertellen omdat ik mijn verjaardagsfeest niet door heb laten gaan. Ik wil niet dat mensen er naar vragen of ik alweer zwanger ben, dat heb ik ook gemeld. En mochten mensen er toch naar vragen dan ga ik het ook gewoon zeggen. Als er nieuws is dan melden wij het wel (toch)?

5. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je daar kwaad om wordt en vooral verdrietig.
    Het is toch niet te geloven, hoe sommige mensen zich zo kunnen bemoeien met dingen die ze eigenlijk niet aangaan.

Fijn, dat je hier even spuien kan he?
    Knuffel van mij!
    :D

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik weet precies hoe je je voelt,en sluit me bij mijn voorgangers aan.
    Wat een rare wezens zeg om zich zo erg met jou te bemoeien
    Net als die lui gisteren(waarover ik schreef in de Lounge...topic "Dom hoor".)
    Ik snap dat gewoon niet,mag je dan @#$%^&*! geen eigen keuze en gevoelens meer hebben?Op de hersteloperatie had ik al niet zulke positieve rea's van mijn omgeving,maar er is sindsdien ook niet enen keer gevraagd hoe het "ervoor" staat,niet dat ik daar nou wakker van lig,maar mocht ik zwanger raken,krijgen ze het met een week of 12 pas te horen!!!Of misschien zelfs pas tegen de tijd dat ik moet gaan bevallen,hahaha.Ik heb er immers wel 2 uur voor onder het mes gelegen.

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dankjewel meiden!
    Ik moet er inderdaad maar gewoon lak aan hebben, het zijn domme mensen die waarschijnlijk zelf nog nooit met iets dergelijks te maken hebben gehad.

Maar de ene dag kan ik er beter tegen dan de andere ](*,)
    Dat zullen meer mensen wel herkennen denk ik..

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Tja, mensen kunnen zich soms echt lomp en onbehouwen gedragen, en meestal niet eens met opzet.

Zo stond er twee weken nadat ik gecuretteerd was ineens een meisje van een jaar of 12 naast mijn auto toen ik de boodschappen aan het uitladen was, die plompverloren tegen me zegt: 'Wanneer komt de baby?'. Nu sta ik niet zo gauw met mijn mond vol tanden, maar toen wist ik echt niet wat ik moest zeggen.
    Of van die mensen die heel goedbedoeld zeggen 'Ach je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden'. Dat helpt ook niet echt op zo'n moment.

Sterkte met de lomperiken, laat zulke opmerkingen maar lekker het ene oor in en het andere weer uit gaan (al gaat dat inderdaad de ene dag makkelijker dan de andere).

Groetjes, Wendy

9. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    of van die mensen die zeggen:eek:ch wat doe je moeilijk je was nog maar 10 weken...dit zei mijn schoonzusje toen ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en een week in het ziekenhuis gelegen had...

en toen was ik thuis met een hb van 4 :zegt ze :goh je kunt nu wel veel in huis doen zeker,je hebt toch de hele dag niks te doen...
    er liep nog een peuter van 1,5 rond maar dat vergat ze voor het gemak,
    De relatie met haar is er sindasdien niet beter op geworden..

groetjes drieske

10. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    JA! Heel herkenbaar. Ben terwijl de miskraam nog niet had plaatsgevonden, maar ik was al wel op de hoogte, gefeliciteerd door een nicht van mijn man. Dankjewel schoonouders (die wel even stiekem hadden verteld dat ik zwanger was maar even waren vergeten te zeggen dat het mis was...).
    En inderdaad, die mensen die zeggen dat het erger zou zijn als je langer zwanger was geweest. Ben je dan niet vanaf dag 1 blij met de komst van een baby?? Sommige mensen zijn gewoon erg dom en kortzichtig...
    Sindsdien heb ik ook wat afstand genomen van die mensen. Klaarblijkelijk kijken we tegen zulke basale dingen anders aan, wat moet ik dan met ze??

11. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    ik heb gelukkig daarna nog wel een gezonde zoon gekregen en we hadden al een dochter maar dan toch...
    het was maar de vraag of er nog 1 zou komen omdat ze mijn eileider helemaal weg gehaalsd hebben en toen zei mijn schoonfamilie:ach je hebt toch al een kind!!!
    met andere woorden,wat zeur je nou...

groetjes drieske

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooohhh wat heb je toch erge mensen op de wereld he... :confused:
    Niet te geloven zeg....

Maar idd maar heel veel afstand nemen van zulke lui.... :evil:

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mensen kunnen soms zo lekker irritant door de bocht komen.
    ze denken zeker niet eerst na voor dat ze wat zeggen.
    meis ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je snel in blijde verwachting mag zijn en dat dan alles goed gaat

sterkte
    liefs sonja

14. paycootje

paycootje Lid

23 mei 2006
    31
    0
    0
    huisvrouw
    limburg
    wat een mensen zeg, zoiets doe je toch niet.
    Ik zou ook erg kwaad worden als mij zoiets zou overkomen

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @ Wenniepenny: Daar gaan je haren inderdaad echt van overeind staan "Je weet nu in ieder geval dat je wel zwanger kunt worden.." :puker:

@ Drieske: Ik ben het helemaal met je eens, vanaf dag 1 ben je gewoon superblij met het feit dat je moeder wordt...na 10 weken voelt dat al heel erg echt!! ](*,)

Daarom ben ik ook zooooo blij met dit forum, hier zitten tenminste mensen die het wel begrijpen, helaas vaak door eigen ervaring, maar ook het inlevingsvermogen van de mensen hier erg groot.
    En tot ik weer zwanger ben zal ik moeten wennen aan het feit dat mensen erg op je buik letten......

16. Niet meer actief

Sjezus wat onbeschoft!

Deel Deze Pagina