Hoi dames Ja ik ben nu 4 dagen overtijd en heb vanmorgen een test gedaan..Maar negatief!! Maar wie had dat nog?(en is nu toch zwanger)?? is er nog hoop voor mij? Want als ik kijk naar mijn tepels zie ik adertjes in men tepels lope Normaal heb ik dat toch ni zo hard .. En kheb al 8 dagen last van zo'n Ongi-pijn maar dat is niet normaal voor me , want meestal als ik ongi-pijn heb dan zijn de duiveltjes er de zelfde dag er nog of de volgende morgen! Dus duime voor mij he meiden!! en kwens jullie ook nog veel succes en khoop dat er vele posi-testjes gaan vallen Dikke knuffel Sara
Hoi Passoatje, ik test altijd pas laat positief. Meestal als ik een week overtijd ben. Dus zolang de duiveltjes er nog niet zijn, bestaat de kans dat je zwanger bent nog steeds Gewoon over een paar dagen nog eens testen! Succes meid! Groetjes, Wendy
Misschien dat de hoeveelheid HCG nog te laag is,anders morgen nog eens testen joh Is die dan nega.dan wachten tot woensdag,en is die ook nega.weer tot vrijdag wachten etc.
Ik ga voor je duimen hoor!! Hopelijk is inderdaad je hcg gehalte nog te laag en test je over een paar daagjes wel positief!! Liefs Manuela
Ik heb me hier laten vertellen hier dat die testen van het kruidvat niet zo betrouwbaar zijn omdat ze vrij vaak positief testen en dan later toch blijkt dat je helemaal niet zwanger bent. Dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Om teleurstelling te voorkomen. Ik sluit me aan bij Wenniepenny en Girl75. Ik duim voor je Liefs, Gerrina
Hier het zelfde ben ook al 6 dagen over tijd, en hadvrijdag negatief getest. Maar nu zag ik zaterdagmorgen de test nog liggen, en toen zag ik een heel licht streepje. Ik doe eind deze week nog maar een test, en dan zien we wel.
hihi Ja khoop ook dat alles nog op zijn pootjes terecht komt! En ik zal 'probere' zo lang mogelijk te wachte met testen...dat is wel moeilijk maarja..Dank jevoor al de reacties!! dikke knuffel sara
Bij mij waren de testen ook heel vaag, maar gaven wel echt bijna onzienbaar streepje, maar ben wel zwanger. Teste trouwens wel 6 dagen overtijd echt positief met een apotheektest. Groetjes Anna.
Ja, dat klopt, ik had donderdag nega getest, maar nog steeds dus niet ongi en vanmorgen had ik een heel licht streepje posi! Misschien dat het je vandaag lukt, Sara? Suc6 ik duim voor je!!!!
Ik ben nu 7 dagen ovetijd. Heb donderdag negatief getest. Heb wel klein beetje bruinverlies, maar het zet niet door. Vorige week ook al hele week buikpijn, rugpijn en krampjes gehad. Meestal heb ik dat maar 2 dagen en dan ben ik ongi. Maar tot op heden hier nog niets te zien.....
Ja ben nu al 5 dagen overtijd maar ik ga wachten tot 7 dagen overtijd voordat ik er een nieuwe test tegen aan gooi , want zoiets kost toch wel veel geld en het is toch (als je tevroeg test) Voor er na in de vuilbak te gooien..Dus ik wacht nog eventjes Wish Me Luck :-D Dikke knuffel sara
Ja meiden... vannacht zijn de duivels gearriveerd! Maar we beginnen vol goede moede weer aan de volgende ronde. Weet alleen niet hoe lang die gaat duren!