dat is de dvd bij de blokker. Deel 1 met die afleveringen. Alleen ik heb op tv nu 2 nieuwe gezien en opgenomen. Dus ik denk dat ze lekker door gaan met die leuke tv filmpjes.
zou iemand voor mijn een dvdtje kunnen branden met de tv filmpjes van woezel en pip. wordt gek gezeurd door mijn dochter en op youtube staan maar 2 filmpjes . kan zelf niet kopieeren uiteraard tegen vergoeding
Helaas hadden ze bij onze Blokker de dvd niet meer. Zou toch iemand voor mij de afl. willen branden??? Leuk voor onder de kerstboom. Heb het nog niet op tv gezien staat ook niet in de gids trouwens
Zou je voor mij ook eentje kunnen maken dan? Deel 1 en misschien deel 2 dan ook? Uiteraard tegen een vergoeding
ja deel 1 zou lukken. Geef je adres maar. Dan stuur ik hem op. Komen de kosten daarna wel want ik weet de verzendkosten niet zeker namelijk. Is dat goed? Misschien dat iemand die een dvd heeft en hem wil kopieren? Er was volgens mij iemand in dit topic die dit best wilde doen. Moet je even terug lezen ok?
Ja was zelf ook al even aan het kijken. KRO heeft hem ook maar gekopieerd maakt ook niet zoveel uit hoor
MamG had de orginele dvd heb haar gevraagd of zij de hoes wil kopieren. Dan heb ik alles gekopieerd maar toch voor een klein prijsje. Als je er meer voor wilt hebben dan alleen verzendkosten moet je het zeggen hoor.
Als je deel 2 klaar/compleet hebt wil je dan een berichtje doen? ben erg W&P verslaafd nl. Ga morgen toch eens ned 1 kijken.
Die site die ik plaatste is dat deel 1 dan? EDIT: volgens mij is dat deel 1 Daar miste je toch een filmpje van? Ach maakt niet uit. Hoor het wel als je alles verzend Alvast bedankt
Hierbij de hoes van de theatertuin. Nu deel 1 nog zien te vinden. Bekijk bijlage 111095 PB je email adres even dan zal ik hem naar je mailen bij intresse