Hoi, ik zoek 1 of 2 banen van dit behang. Of iemand die een rol wil delen. Behang van Studio Ditte met autootjes
Ik heb wel interesse voor het delen van een rol. Ik weet niet waar dit verkrijgbaar is en wat dit kost
Het is duur; 125-135 euro voor 1 rol. Ik ga het nu sowieso kopen/bestellen. Op een rol zit 10 meter en ik heb 5 meter nodig. Laat maar weten of je mee wil delen.
Hoi Marlous! Dank nog voor de lieve reactie op de foto van ons meisje! Ze is idd een lachebekje! Wij hebben van studio Ditte het knoopjesbehang (misschien heb je het in mijn album gezien?). Wij hebben hoge plafonds, dus het gong vrij snel met de rol. Het overgebleven behang hebben we o.a. Gebruikt om de binnenkant van een oud kastje mee te behangen, is erg leuk geworden. Je zou als je het niet met iemand kan delen ook gebruiken bijvoorbeeld tzt uitnodigingen voor een feestje van te maken, of kaartjes om aan een tractatie te doen. Of zoiets. Of evt je overgebleven hoeveelheid om marktplaats te zetten... Het is wel supergaaf behang hè? X