Koelkast op slot?

Discussie in 'Verzorging' gestart door zogelukkig, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ohw, wat een ellende! Open, dicht, open, dicht....:(

Bestaan er koelkastslotjes??

Ben bij de Praxis geweest en daar hadden ze niet zoiets.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Dat probleem hebben wij met de wasmachine en alle lades en kastjes momenteel. Dus ik voel met je mee ;).

@Cygnet: bedankt voor de link! Heb iets heel handigs gezien (bescherming voor het fornuis!).

4. zogelukkig

Bedankt Cygnet! Gebookmarkt!;)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Graag gedaan!

Wij hebben die magneetslootjes in onze keuken. Echt ideaal. Je ziet er niets van en ze zitten echt goed dicht. Zelfs ons bulldozertje krijgt ze niet open!

6. zogelukkig

Die had ik ook wel graag gehad!
    Heb hier staan boren met van die klemdingetjes, waarvan zoonlief er al 1 kapot heeft getrokken!
    Ga ze misschien alsnog wel vervangen.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mocht je ze kopen... (en voor alle anderen die ze misschien wel kopen)... maak de ondergrond waarop je plakt (je kunt ook boren) heel goed vervrij dan blijven ze veel beter zitten. Boren is natuurlijk de ultieme 'vastigheid' maar hier houden ze goed met het pakken

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Bij de Ikea heb je ook koelkast strips. De naam hiervan is patrull. Het zijn twee plakkers (die je ook vast kunt schroeven als je dat wil) en een strip met een kliksysteem als slotje. Helaas past het niet bij ons op de koelkast omdat hij te ingebouwd is, maar wel op de buffetkast. Het resultaat: nog steeds rooftochten naar de koelkast (yay platgeslagen aardbeien op de stoffen bank), maar ze jat tenminste niet meer het snoep dat gevaarlijk voor haar kan zijn met haar pindallergie. :)

Edit: link

IKEA | Veiligheid | Thuis | PATRULL | Multislot

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat ziet er wel heel erg handig uit. Zal eens kijken want mijn koelkast word ook regelmatig leeggehaald :p

Voor het gasfornuis heb ik niets. Ik draai het gas uit als ik klaar ben met koken :)

10. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Wat een ideale winkel, die kinderveiligheidswinkel!
    Ik ga hier een heel fort bouwen denk ik :D!!! Wat een rust zullen we dan hebben, hihi.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hmm goede site inderdaad. Ik zie er ook stopcontact 'sleutelpluggen' staan, iemand daar ervaring mee toevallig?

Op de babykamer straks, zit het stopcontact recht boven de commode. Een plek waar we in principe de stroom de komende 2 jaar niet nodig hebben. En ik vind de gewone beveiligers vaak maar slecht plakken, ze vallen er nogal makkelijk uit na een tijdje.
    Dus iemand ervaring met die sleutel-dingen ;) ? Kun je die er niet zomaar uithalen? (zoals ze zeggen?)

12. adi

adi Niet meer actief

Cygnet, ik heb even gekeken op die site, maar hoe werken die magneetslotjes precies, ik snap het niet helemaal :)

En werken die ook in lades?

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben eerst een plastic sluiting gehad voor de koelkast, maar die schoot iedere x los en later ging ie stuk.
    nu hebben we een rubbere sluiting, je plakt dat op de deur en koelkast een soort dopje waar je de sluiting induwt.
    helaas is bij ons een stukje gescheurt waardoor ie niet meer werkt, maar alyssa weet dat als dat ding erop zit ze hem niet open mag maken.
    we hebben hem trouwens bij etos gekocht, maar zag hem laatst ook bij de gamma.

liefs doris

Deel Deze Pagina