ik heb hier nog een babybadje in de schuur staan. beetje zonde natuurlijk. ik wil er graag iemand gelukkig mee maken voor 1 euro. omdat er vellen zijn die het niet breed hebben. badje moet wel schoongemaakt worden omdat het in een schuur staat. stop is ook gewoon nog aanwezig. (misschien voor bij oma als de kleine gaat logeren.) weg = weg ik woon in Uden In Brabant pb me maar voor overige vragen of interesse. Liefs Gimena xxx View attachment 155385
Dan heb ik er een badstandaard bij, die hebben wij ook over. Is het setje compleet! Er moet toch vast wel een mama zijn die hier erg blij mee is?
ja vindt ik ook. hij is niet lek wat dan ook. me badje is nog steeds op zoek naar een nieuwe eigenaar. Wie ooo Wie ???
Zonde dat niemand reageert! Waar vind je een badje voor een euro?! Jammer want ik heb al een badje. Succes met de verkoop
misschien als een cadeautje voor iemand??? of voor de opa & oma als ze een keer de kleine als loge hebben
tis dat je zo ver weg woont, want anders zou het zeker heel leuk zijn. je moet denk ik net iemand vinden die bij je in de buurt woont, voor bij opa en oma zeker handig. succes met het vinden van de nieuwe eigenaar
die euro is het probleem niet, die kun je zo krijgen voor het stopje. Ik wil niet het hele badje, want dat past niet door de brievenbus