Ik ben op zoek naar een draagzak voor een baby. Het liefst de baby bjorn. Is er iemand die hem graag kwijt wil. Dan hoor ik het graag.
Ik heb er 1 te koop. Heb er namelijk 2 en dat is ook weer niet nodig. Het is dezelfde als in deze link: http://zoekertjes.baby.be/images/photos/10218/img497ffbf37fa9f.jpg Ik vraag er 30,- voor.
mijn kennis heeft dr 1 Marktplaats.nl > draagzak van babybjorn - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken en mijn vriendin heeft dr ook wel 1 Marktplaats.nl > Draagzak donkerblauw Baby Bjorn - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
Ik heb eenzelfde als deze: Marktplaats.nl > Baby Bjorn buikdrager - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken Voor 30 euro incl. verzendkosten is hij van jou.
Ik weet niet wat je voor kleur zoekt maar ik heb nog een knal roze baby bjorn liggen! Hij is alleen binnen gebruikt in de krampjes periode!
Ik heb er ook eentje liggen, voor 10 euro (excl. verzendkosten) mag je hem hebben. Het is zo'n zelfde als op het plaatje van Joanna.
Ik zag er vd week 1 in een winkel genaamd Gardo??? ... kinderwinkel en daar waren ze 19,95 helemaal nieuw van baby's 1st safety ( merk) in t donkerblauw...winkel was in Hilversum, vast ook wel op andere plekken...
Dames hartelijk bedankt voor de reacties, ik heb ondertussen gereageerd op een van jullie berichtjes.