Ik zoek een babyfoon met 2 kastjes voor op iedere kamer 1. Heeft iemand die? of weet je waar ik deze kan krijgen? Zeg het me alsjeblieft. Ik kan ze nergens vinden en ik weet dat ie bestaat.
het is inderdaad de alecto dbx 82 geloof ik. de uitbreidingsunit is de alecto dbx 83..zoeiets. ik heb ze zelf ook en ik heb ze bij de kijkshop gekocht. mocht je interesse hebben dan kan je de uitbreidingsunit van mij overnemen, ik heb het 2 maanden gebruikt voor mijn zoontje maar dat was daarna niet meer nodig want ik hoorde hem zonder dat ding ook wel roepen.
Hoi, wat ook een optie is, is een telefoonset van siemens kopen, met losse handsets. Ze zijn weleens in de aanbieding bij de kijkshop of bij de makro. Op het type handset moet dan wel de optie 'ruimtebewaking' zitten. Dat is namelijk een babyfoonfunctie. in jouw geval heb je dan drie handsets nodig. je zou op de siemens site kunnen kijken op welk toestel dit zit (of ze even bellen). zelf heb ik de sl1, maar dat is een redelijk duur toestel. het voordeel is dat je de babyfoon dan ook kunt doorschakelen naar je mobiel. dus als je dan even een klein boodschapje moet doen en de kleintjes liggen te slapen, kan dat ook. (ik woon in de stad en als ik dan even naar de slager of zo moet, die om de hoek zit, dan schakel ik hem door naar mijn mobiel). is ook handig als je een grote tuin hebt, waardoor het bereik niet zo groot is. je kunt met een signaalversterker het bereik ook nog vergroten. ik vind het echt superhandig...