Hoi meiden! Ik heb de bugaboo cameleon te koop: bovenkleur is zand, onderkleur is donkerbruin. Incl: * zonnekap * adapters maxi cosi * voetenzak bugaboo donkerbruin * hangmandje onderaan de wagen * parasol bugaboo (nog niet gebruikt) * instructiemateriaal op dvd Nieuwprijs was rond de 1100 euro. We hebben 'm ongeveer een jaar gebruikt, alleen in de stand als kinderwagen, als reiswieg is hij nog niet gebruikt. Alleen aan de banden kun je zien dat-ie gebruikt is, daar zit wat vuil op. Verder hebben wij 'm altijd goed behandeld, er zitten dus geen krassen op of andere gebruiksschade. We doen 'm weg, omdat ons zoontje in de buggy ook mee kan. Doe een goed bod en je mag 'm komen ophalen!
Up! Hij mag ook geruild worden voor een maxi cosi mura (liefst driewieler, liefst bruin of grijs) met alle toebehoren. (en een klein prijsverschil natuurlijk )
Voor wie niet in de buurt van Twente woont: ik kom ook wel eens in Groningen, Friesland en Flevoland. Volgende week woensdag ga ik naar Zeeland, dus mocht je in één van die provincies wonen, kan het maar zo zijn dat ik bij je langs kan komen met alles
Ik vind 500 te weinig. Hij is nog zo nieuw, dan vind ik 600 nog schappelijk. Ik zal vanavond wat meer foto's erop zetten. Groetjes!
Ik heb net gekeken op de site van babydump (daar hebben wij 'm gekocht en daar bieden ze 'm altijd goedkoper aan dan in andere winkels) en daar zijn de prijzen op dit moment: Onderstel met zitgedeelte/reiswieg: 899 euro Voetenzak: 109 euro Parasol: 40 euro Adapters voor maxi cosi: 40 euro Regenhoes: 30 euro Ruim 1100 euro bij elkaar dus. Dat wij er 600 euro voor vragen is dus bijna de helft van het nieuwe aankoopbedrag. En dat voor een kinderwagen van net een jaar oud. Goede deal zou ik zeggen
Bedankt voor de foto's, super. Ik begrijp je vraagprijs, alleen is ons budget max 500 vandaar. Zal tog even overleggen met mannetje. Als we eruitkomen dan hoor je het van me. Groetjes, MamaSaaf
MamaSaaf en eventueel anderen die geïnteresseerd zijn: er heeft net iemand contact met me opgenomen om de wagen vanmiddag te komen bekijken en waarschijnlijk te kopen. Jullie horen nog van me.