hallo, ik vroeg me af wanneer je recht hebt op zo een roze doos? ik woon in belgië en kan niet op nederlands sites 1tje aanvragen, waar kan ik dat wel?
de roze doos krijg je meestal in het ziekenhuis vlak na je bevalling hier staat bij wanneer je welke doos krijgt http://www.derozedoos.be/ je moet je wel inschrijven
Als ik zo kijk kan je beter in belgie wonen Zwanger een doos baby geboren een doos baby paar maanden een doos.... En als laatst als de baby 4 jaar is geloof iknog een doos.. Hm hier krijg je maar twee a drie dozen ... Met een inhoud van .....
het zijn ook erg leuke dozen alleen de zwnagerschapsdoos vind ik zelf niks. maar bij de geboorte van elyesa had ik 3 soorten pampers erin zitten, douchecreme, vanallerlei spulletjes van nutisan, toen elyesa 5 maanden was zat er opvolgmelk bij mat aardbeiensmaak, 3 potjes olvarit met fruit en groentje een tube elmex en een tandeborsteltje en natuurijk zit er altijd een hoop reclame in de doos die ik kreeg toen hij een jaar werd was echt niks er zat alleen een boel reclame in en wat kortingsbonnen ben benieuwd wat er in de volgende doos zit en of de zwnagerschapsdoos dit jaar wat intressanter is.