Hier een Primark verslaafde... Oke, ik geef toe dat het er druk is maar dat is niet zo gek aangezien heel nederland hier komt winkelen. Dus voor mensen met een niet al te groot bestedingspatroon, of gewoon shopaholics, open ik dit topic. Niet iedereen kent de Primark namelijk en je kan er zooooo goedkoop leuk slagen voor een hele garderobe (ook voor de mannen en kinderen) Heel Nederland komt naar Rotterdam om te shoppen bij de Primark. Vond het wel een goeie tip in deze "kinderbijslagtijd" en de crisistijd bovendien....
't is jammer dat ze geen NL site hebben... Als ik nog eens een weekendje Rotterdam doe ga ik er zéker heen!
@Theepot; kun je dan misschien uitleggen waar hij ongeveer zit? Ben wel redelijk bekend in Rotterdam, alleen al even niet meer geweest. (2 jaar ofzo) @Monkeylove; ohh die zijn schattig zeg!
Ja ik weet het wel, ben er opgegroeid maar kan me voorstellen dat mensen van buiten Rotterdam het niet weten en dan druk op zoek zijn in het centrum naar de Primark En geloof me het bestaat, had vroeger een vriendin van buiten Rotterdam die een keer met mij mee naar huis ging en die kon niet geloven dat Rotterdam ook zo groen kon zijn Die was dus nog nooit verder geweest dan het centrum Edit: Maar leuke dingen geshopt hoor
Wit ondergoed setje 4 euro, Gekleurd ondergoedsetje 6 euro, bikini 6 euro, sieraden, armbanden en alles was zo rond de 2/3 euro View attachment 62753
@Monkeylove; dat bloesje+rokje is superleuk! En dat grijs/felgekleurd ondergoedsetje ook. Het Alexandrium ken ik wel, daar kom ik wel. Is het aan het Poolsterplein?
Ja ik shop liever in de Oosterhof dan in het centrum.... Maar zou de Primark al in de tom tom staan (De ikea dus serieus wel als nuttige plaats )