Je kan gewoon 2 kaartjes kopen. Het bedrijf waar je werkt die besluit of ze zo'n abonnement nemen voor de werknemers. Die betalen er ook een bijdrage voor per werknemer. En jij als werknemer kunt dan op de site van BCA kaartjes kopen. Dat hoeft niet in grote getallen.
@ts hoe was het? Vind het ook prijzig hoor. En ja k3 en pietenfeest enzo is nog duurder maar ook grootser opgezet. Dan vind ik het ook nog schrikken.
Het was echt superleuk! Vanaf het moment dat we binnenwaren is die lach niet meer van haar gezicht geweest. Ze doen het echt top en je ziet al die kleintjes ongelooflijk genieten, meezingen, klappen en gillen! Wij zijn helemaal blij dus En ja ik vind nog steeds de kaartjes vrij prijzig, maar het is ook niet dat we zoiets iedere maand doen
tja ik vond die kaartjes ook erg prijzig. Maar ik loop aan het einde van de maand even langs het theater hier om de hoek en haal ze dan direct aan de kassa, in de hoop dat ik dan geen reserveringskosten hoef te betalen en ik ga alleen met met mn zoon, papa mag lekker werken. Ik was ook even naar de kaartjes voor circus renz aan het krijgen, maar van die prijzen zakt je broek ook af. Ik ga van de week even informeren of de plus markt een eindje verderop in de stad toevallig dan een actie heeft. Even kijken of het goedkoper kan. Gelukkig heb ik voor de efteling nog goedkope kaarten liggen van eur 20, dus dat gaan we lekker met de kerstvakantie doen. Zoonlief en papa zijn helemaal gek van de efteling, dus we gaan daar zeker 2 tot 3 keer per jaar naar toe. Maar ja wij zijn ook maar met zn drieen, dus het is nog enigszins betaalbaar.