dag/nachtritme omgedraaid

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Siren84, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi dames!

Mijn dochtertje wordt morgen 5 weken. In het begin sliep ze gewoon altijd. De laatste week, wordt het wel wat minder en is ze steeds even wakker tussen de voedingen door, maar ze slaapt echt veel overdag. Behalve.... als ze echt naar bed moet!!! 's nachts is ze vaak 4u achter elkaar wakker en brullen dat ze dan doet! Ik krijg haar dan gewoon niet stil! Is nou het dag/nachtritme nog omgedraaid??? Zoals ik al zei, ze is steeds wat langer wakker overdag, heeft dit nog gewoon zijn tijd nodig om steeds langer wakker te zijn zodat ze 's nachts doorslaapt??? Snappen jullie het nog?

Ervaringen gevraagd:)

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Erg lastig voor je! Heb je voor je dochter een duidelijk verschil tussen dag en nacht? Zoals overdag de gordijnen open laten of een andere slaapplek (bv de box)?

Ze is nog erg jong, jullie moeten nog een ritme te pakken zien te krijgen maar dat kan zich met de dag wijzigen. Heb geduld :)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja overdag slaapt ze in de box. ' s nachts gewoon in haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Rolgordijn gaat ook dicht als ze moet gaan slapen 's avonds. In de buik was ze 's avonds en 's nachts ook het drukst... ik dacht misschien zit ze nog in dat ritme...? Kan dat?

Share This Page