Woezel en Pip

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mojito07, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij zijn zwanger van onze eerste! :)
    Nu vind ik een thema baby kamer leuk.
    Ik vind Woezel en Pip erg leuk. Maar mijn vriend vindt Woezel en pip alleen leuk voor een jongetje.
    Wat vinden jullie? Of hebben jullie andere leuke ideeën voor een thema kamer?

Grtjs,

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap. ik vind woezel en pip heel neutraal juist. kan echt voor beide. je hebt ook jongens en meisjes spulletjes om de babykamer mee aan te kleden.

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik vind dat het ook wel voor zowel een jongen als een meisje kan hoor! Wij willen graag Dikkie Dik, maar daar is écht heel weinig van te vinden.... :(

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Hier een klein meisje die helemaal idolaat is van woezel en pip.
    Ze heeft er 3 knuffels van en een roze canvas aan de muur en nog de roze
    Fleece deken. Kan dus zeker voor beide. Ons zoontje heeft ook al een paar dingetjes
    Gekregen ervan. Mooi geborduurd schilderij van de seizoenen 2 knuffeltjes wat kleertjes en spenen koort en speen. Zoontje met de blauwe tinten dochter meer met de roze. Ga anders een kijken in de webshop hebben ze super leuke dingen

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Wij hebben dan geen woezel en pip thema...maar wel een aantal woezel en pip spulletjes...en je hebt bij woezel en pip ook pastel tinten..blauw voor jongens en roze voor meisjes...ze hebben ook een grijs/wit lijnm.dat kan dus ook voor beide..mik vind woezel en pip echt een neutraal thema.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zie mijn avatar :D De nieuwe lijn heeft roze en blauw.. :)

7. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wij gaan ook voor Woezel en Pip :)
    Vanaf volgende week eindelijk foto's van de babykamer :)

8. Derbi

Derbi Niet meer actief

Wij gaan ook voor Woezel en Pip. Het is het enige wat we allebei leuk vinden en vooral mijn man vindt het erg leuk. Ik wou zelf eerder iets van bosdiertjes of zeehondjes, maar ik vind het nu wel goed. Ik ga zelf ook wat dingetjes maken, inderdaad een schilderijtje borduren (twee) en vilten beestjes maken voor aan de luiertas.

9. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Dit is ook mijn eerste en ik ben ook helemaal weg van woezel en pip en heb ook een roze kinderstoel van woezel en pip (voor als ze iets ouder is). Ik vind het juist heel neutraal.
    Helemaal leuk joh!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kan voor allebei!

Personalgifts.nl - Dikkie Dik Kinderkamer Leuk, Dikkie Dik rocks! :D

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Woezel en Pip vind ik ook heel neutraal.. Nu vind ik als ik dan toch moet kiezen Woezel misschien meer voor een jongetje, en Pip voor een meisje :D

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kan prima voor beide! Mijn dochter krijgt als ze 2 wordt een Woezel en Pip taart, uiteraard in het roze verder ;). Kei leuk toch!

13. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
  14. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Woezel en Pip kan zowel voor een jongen als meisje. Volgens mij vinden alle kleintjes dat leuk. Die van ons in ieder geval wel. :)

15. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Woezel en pip vind ik ook voor beide!
    Ik wou met onze dochter graag woezel en pip, dat is het helaas niet geworden, maar bij de volgende word het zeker weten wel woezel en pip! :D

16. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik vind ze voor allebij kunnen:D

heb laatst een buikschildering gemaakt in thema van woezel en pip in een bootje voor een jongen.

en deze neutrale tekening voor een meisje woezel en pip heeft zowel neutraal speelgoed en ook de blauwe of roze versie

17. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn in verwachting van een jongentje...maar als we meisje zouden krijgen hadden we precies dezelfde kamer gedaan...
    maar we hebben ook thema woezel en pip vind juist voor beide kunnen.. we zijn al weken bezig met een muurschildering en deze is dit weekend gemaakt...

fotos van gehele plaatje hier en in mijn fotoalbum staan er nog meer met wat details...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina