Ben benieuwd of jullie voor een meisje van 4 maanden een zwembroekje of badpak handiger vinden? Twijfel een beetje.
badpakje dan zagen ze tenminste dat het een meisje was en de zwemluier bleef ook beter zitten en minder in het zicht.
Hier ook alleen maar badpakjes. Verhulde die luier tenminste een beetje, haha. Broekjes voor meisjes zijn namelijk over het algemeen wat kleiner dan broekjes voor jongens, dus dan stak er zowel aan de bovenkant als aan de onderkant zo'n groot stuk luier uit.
Hier ook alleen maar badpakjes, vind ik veel leuker staan. En ik vind het aantrekken ook niet moeilijk oid, dus dan is de keus snel gemaakt.
Zwempakjes zijn absoluut veel leuker! Maar als je 'naar de zon' gaat dan zijn zwembroekjes veel fijner. Elke keer als je gezwommen hebt met een uk moet je ze afdrogen en een droge luier en zwembroekje oid aantrekken. Droogt ook veel sneller. Ga je 'gewoon babyzwemmen' zou ik voor een zwempakje kiezen!
Zwempakje wordt hier met baby zwemmen afgeraden. Krijgen ze het veel eerder koud en houden ze het niet zo lang vol in het water
Badpakjes worden bij ons bij t babyzwemmen ook afgeraden. Het natte blijft zo koud. En een zwembroekje is toch ook makkelijker?
Ik vind een zwembroekje veel makkelijker! Onze dochters poepten echt altijd in hun zwemluier, en dan die natte badpak uittrekken is dan zo'n gedoe als ze nog niet kunnen staan!
Ik heb het allebei. Vind het gewoon ook allebei schattig... Babies in bikinietjes vind ik echt belachelijk