hoi meiden. wie heeft de film Knocked Up ook gezien. de genen die hem nog niet hebben gezien die moeten hem echt kijken. hij is echt heel leuk. gaat over zwanger zijn. groetjes honey
ja zekker, dat is zekker leuk en was dat ook maar zo. maar ik denk het niet hoor. mijn testen zijn niet positief helaas. groetjes honey
Heb hem vandaag gekeken,maar ben het niet met je eens. Vond hem op een gegeven moment erg langdradig worden.
Ik was al van plan om hem volgende week te gaan zien in de bios. Lijkt me inderdaad een erg leuke film.
Ik vond de film wel leuk maar ook errug langdradig. Ze hadden van mij de film wel wat in mogen korten.
hij lijkt me ook erg leuk ! wij hebben gisteren "alles is liefde" gezien......zucht ..... hij was echt goed ! L.sybje
Ik ben gisteren ook geweest naar alles is liefde, vond het ook een hele gave film, jammer dat die afgelopen was! Groetjes, Jacqueline
Ik heb hem twee weken geleden gezien. Vond hem opzich wel leuk maar niet overdreven grappig ofzo. a.s. woensdag gaan we naar Alles is Liefde.