Binnenkort gaan we een weekje kamperen in Drenthe. Die week is ook onze oudste jarig en willen we wat leuks gaan doen. Wildlands en Sprookjeshof gaan we waarschijnlijk deze week al bezoeken. Wat is er nog meer voor leuks voor onze meiden van dan 7 en 4 jaar?
Dank je wel,er zitten leuke tips tussen... Drouwenerzand hadden we al bekeken,Duinezathe kennen we niet. Zijn het 2 vergelijkbare parken? Ik heb nl gelezen dat mn Drouwenerzand erg druk kan zijn ook vanwege de all inn prijs. Om nu een uur in de rij te gaan staan voor een gratis ijsje dan gaan we liever ergens naar toe waar gewoon betaald moet worden De Ijsboerderij en Kabouterland is dat ook leuk voor een 7 jarige?
Duinenzathe is sinds kort ook all-in. Maar echt niet zo druk als drouwenerzand, persoonlijk gaan wij zelf liever naar duinenzathe.
Plopsa indoor coevorden & wildlands erg leuk voor kindjes! Kabouterland, drouwenerzand en boomkroonpad ook erg leuk! Wat ik als kind heel leuk vond: ellert en brammert! Of het nog bestaat weet ik niet..
Het weer word niet zo denderend volgende week dus besloten om een dagje te gaan zwemmen. Welk zwembad is leuker voor de kids? Het Emsbad in Meppen of het binnenbad van Sloss Dankern.