Ideetjes meisjeskamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Snoopy1983, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wij zijn aan het twijfelen of ons dochtertje van kamer gaat verhuizen, hoe dan ook willen we haar kamertje gaan veranderen omdat het nu een echt babykamertje is;)
    Ben dus op zoek naar wat leuke ideetjes het liefst met foto.
    Hou niet van prinsessen,dora etc. Maar eerder ruitjes/roze/rood/pipstyle. Haar meubeltjes zijn wit.
    En vooral leuke accessoires want we gaan hopelijk nog steeds een keer verhuizen dus wil het behang gewoon rustig houden:)

Bedankt alvast!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx! Die had ik nog niet gezien en zag een geweldig kamertje voorbij komen van frederike80:) zoiets zoek ik dus alleen dat behang zit er dus helaas niet in vanwege verhuisplannen:(

3. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ik zag laatst hele leuke vogelhuisje bekleed met een ruiten stofje... hardstikke leuk voor aan de muur!!!
    en zo zelf te maken.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jaaaa helemaal leuk ook:D Zie hier vaak zulke mooie crea's voorbij komen ook met zelfgemaakte lampjes enzo. Maar waar heb je die gezien?

5. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hier in de buurt heb je een stoffenhal, waar je dus allerlei stof kan kopen, daar hadden ze ook die vogelhuisjes en allerlei dingetjes die je er aan kunt maken.
    maar ik denk dat je die ook kunt kopen bij een pipoos (knutselwinkel) en anders op internet???
    ik heb ze nog niet gemaakt hoor, maar ik kom regelmatig in die winkel en zie ze elke keer daar hangen. de volgende keer ga ik er 2 of 3 meenemen en er iets leuks van zien te maken.

6. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    en volgens mij kun je bij de hema ook leuke foto spullen bestellen, bv een lamp met lampenkap van een foto.

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hiphandwerk.nl: Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien

Ik heb ook een pip-style kamertje voor m'n dochtertje gemaakt. Wij hebben pip-behang van Eijffinger. Ik heb vogelhuisjes met behang en stof bekleed. Op MP heb ik een leuke kroonluchter gekocht en lampenkapjes bekleed met leuke hippe stofjes, roosjes, strikjes, kant en bolletjesband.

Kasten kan je aan de binnenkant met behang bekleden en als je een tafeltje heb, is het leuk om er een leuk bloemetjestafelzeil op te kopen.

Deel Deze Pagina