Hulp bij inrichten krabpaal gevraagd:p

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hoi dames,

In augustus zijn we verhuisd. Nu hebben we een grote krabpaal en we komen er niet uit waar dat ding moet staan. Hij staat nu in een donkere hoek waar we eigenlijk een lamp willen, maar waar laten we die krabpaal?:Mijn vriend wil hem boven op een lege slaapkamer zetten, ik zie dat niet zo zitten.

Let niet op de troep en kale muren, we moeten alles nog ophangen.:)

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Zicht vanaf krabpaal.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Nog een x zicht vanaf krabpaal.

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lastig zeg, het is ook echt wel een 'ding'! Wordt hij veel gebruikt?

Misschien past hij tegen de zijkant van de kast aan die tussen de woonkamer en de keuken staat?

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Haha ja hij is best groot:D naast de kast past niet, dan kom je moeilijk bij de keuken:p

6. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Tegen het muurtje waar nu die hogere kast staat? De kast dan eventueel naast het dressoir zitten (kan je meteen mooi al die kabels er achter kwijt, daar zou ik mij persoonlijk dood aan ergeren ;)).

Maar persoonlijk, zou ik voor de optie van je vriend gaan. Boven in een kamer, daar een katten kamer van maken en beneden gewoon een mandje of een kleine krabpaal neer zetten.

Vind het nogal een groot ding in verhouding met de kamer....

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ja die kabels..:cool: die moeten echt nog even achter het tvmeubel weggewerkt worden.:p

Opzich kan dat wel, de kast verplaatsen, maar de muur is niet zo heel erg lang, ben bang dat het dan zo'n opgepropt zooitje word. En dan staat het tv meubel teveel naar links en zit ik meg dat stomme speelgoed, waar ook nog een logische plek voor moet komen.:/

We moeten sowieso nog het een en ander in huis doen hoor, wegwerken en "afmaken". Zijn een beetje lui.

Ik ben bang dat mijn vriends optie ook de beste optie is, maar dat geef ik niet graag aan hem toe hehe:p

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha , denk dat je vriend gelijk heeft. Ik zou hem ook naar boven doen en iets kleins ervoor in de plaats doen..
    Als er in de toekomst ook nog een box bij moet , wordt het misschien wel heel veel..
    Vind het zelf ook wel erg groot voor de woonkamer :)

Willowl vindt dit leuk.
  9. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    En in de hoek naast de tv? Kunnen de katten ook lekker naar buiten kijken en alles in de gaten houden :D

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Rechts naast de tv?
    Hoeveel katten heb je?

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Boven op een lege kamer. Alleen als dit niet de optionele babykamer is, want dan heb je straks hopelijk weer een probleem en katten houden al niet van verhuizen. Dan een kleintje of geen in de kamer. Zo heb ik het ook jaren gedaan en ging prima.

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Naast de tv ga ik morgen ff proberen, goeie!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als de katten de krabpaal graag gebruiken dan zou ik die zeker niet naar de bovenverdieping verplaatsen, ik vind dat de katten in de woonkamer er toch bij horen.

14. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    absoluut niet in een ander kamertje zetten.. ze hebben toch een krabgelegenheid nodig beneden anders gaat hoogstwaarschijnlijk je bank eraan.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee ik vond dat boven zetten ook al een raar advies. Mijn katten slopen alles in zicht, wanneer ze geen krabmogelijk hebben in de woonkamer. En stel dat we een 'boven' hadden, mochten ze daar van mij niet komen ;)

Ik zou hem ook dichtbij het raam zetten... Of is er misschien nog plek in de gang/keuken ofzo?

Deel Deze Pagina