wok voor dreumes

Discussie in 'Voeding' gestart door Esje13, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even wat hulp of tips nodig.

De meeste dagen vd week eet dochter met ons mee. Als we pasta eten dan maak ik tegenwoordig (voor dochter er was gebruikte ik veel zakjes saus etc) verse pastasauzen.
    Nu zijn mijn vriend en ik dol op een wokgerecht. Wokgroenten met kipfilet, noedels en woksaus. Dit is een saus uit een flesje van go tan dacht ik. Ketjap sesam saus.
    Nu is die saus best zout. Ik denk dat dit niet zo gezond is voor mijn dochter maar ik zou graag een keer een wokgerecht voor mijn dochter maken. Wie heeft er een lekker recept voor een wokgerecht dat geschikt is voor mijn bijna 13 maanden oude dochter en haar papa en mama.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    hier kreeg mijn zoontje dit toen al gewoon hoor...
    wij aten het 1 a 2 keer in de week... rest vers eten. vind het dan geen kwaad kunnen.
    sorry misschien niet helemaal het goede antwoord, recepten heb ik verder ook niet voor je...

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik geloof dat ik mn kindje ook gewoon mee zou laten eten, je eet t niet elke dag zo....

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Of gewoon zonder de saus

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik maak wok zonder saus, enkel met wat extra water erbij, eventueel wat bouillon, of wat olie.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Misschien vind je five spices mix lekker? Is een mix met 5 gedroogde kruiden, licht zoetig en zonder zout.

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ze zou het officieel wel mogen hebben maar als je het zelf te zout vindt moet je het niet doen.

Ik wok met knoflook en zoete ketjap en snufje zout.. Niet teveel want er zit suiker in de ketjap.

8. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik haar gewoon mee laat eten. 1x in de zoveel tijd kan denk ik geen kwaad.

Maar mocht iemand nog een lekker recept hebben voor de wok dan hoor ik het graag.

Deel Deze Pagina