Ik heb even wat hulp of tips nodig. De meeste dagen vd week eet dochter met ons mee. Als we pasta eten dan maak ik tegenwoordig (voor dochter er was gebruikte ik veel zakjes saus etc) verse pastasauzen. Nu zijn mijn vriend en ik dol op een wokgerecht. Wokgroenten met kipfilet, noedels en woksaus. Dit is een saus uit een flesje van go tan dacht ik. Ketjap sesam saus. Nu is die saus best zout. Ik denk dat dit niet zo gezond is voor mijn dochter maar ik zou graag een keer een wokgerecht voor mijn dochter maken. Wie heeft er een lekker recept voor een wokgerecht dat geschikt is voor mijn bijna 13 maanden oude dochter en haar papa en mama.
hier kreeg mijn zoontje dit toen al gewoon hoor... wij aten het 1 a 2 keer in de week... rest vers eten. vind het dan geen kwaad kunnen. sorry misschien niet helemaal het goede antwoord, recepten heb ik verder ook niet voor je...
Misschien vind je five spices mix lekker? Is een mix met 5 gedroogde kruiden, licht zoetig en zonder zout.
Ze zou het officieel wel mogen hebben maar als je het zelf te zout vindt moet je het niet doen. Ik wok met knoflook en zoete ketjap en snufje zout.. Niet teveel want er zit suiker in de ketjap.
Denk dat ik haar gewoon mee laat eten. 1x in de zoveel tijd kan denk ik geen kwaad. Maar mocht iemand nog een lekker recept hebben voor de wok dan hoor ik het graag.