Ik snap er helemaal niks van. Ik heb alle seizoenen van McLeods Daughters op dvd(echt super) Alleen wil van seizoen 2 de laatste dvd niet afspelen. (zowel op computer als dvd-speler niet) Nu is seizoen 2 niet zo duur (de eerste 2 seizoenen zijn goedkoper, zitten ook in ander hoesje) en heb ik die onlangs nogmaals aangeschaft. En wéér doet dezelfde DVD het niet. Erg jammer want ik mis dan meteen 4 afleveringen.... Op onze oude dvd-speler wou hij destijds nog wel afspelen maar dat is toch niet logisch? De dvd-speler die we nu hebben zegt: NO Disc. De computer gaat niet verder dan hoofdmenu (na hele verhaal afgedraaid te hebben over 'alleen geschikt voor huiskamergebruik' blabla) Weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden? En hebben jullie het ook? Zou ook niet weten hoe ik aan andere kan komen, want bol.com verkoopt het in dezelfde hoesjes, dus zal ook wel foute zijn... alvast bedankt
doen andere dvds het wel? anders kan er wat stof in je dvd zitten.. kijk de dvd goed na op krasjes en stof.. kan daaraan liggen dat ie het niet pakt.. en mocht ie het bij andere mensen in de dvd speler ook niet doen dan zou ik terug gaan naar de winkel waar je het vandaan hebt.. dan is het gewoon een foute disc.. ik heb ook wat seizoenen van mcleods... maar alle doen het gewoon! succes
Ik zal even voor je kijken! Maar oude dvd spelers zijn vaak beter dan de nieuwere, waarom? geen idee.Net als die hele goedkope van de Lidl bijv, die spelen alles af maar onze LG speelt gouden dvd's niet af... lekker handig!
Bedankt voor reacties De rest van de dvd's doen het wel dus het is niet dat het stof of krasjes is @Zafira: Heb jij bij de eerste 2 seizoenen ook zo'n ander hoesje dan de laatste 6? Of heb je zo'n mega-box in 1x gekocht? Weet nl. niet of het verschil maakt.
ik zou de fabrikant een mailtje sturen stel ze komen van bijv warner bros af of sony, etc dan die mailen, vaak krijg je dan wel gratis een nieuwe toegezonden
Daar had ik ook al aan zitten denken maar kan niet echt vinden wat de fabrikant is haha. Google maakt me ook niet veel wijzer.. Waar zou ik dat kunnen vinden?
als ik op bol.com mcleods daughters intyp krijg ik bij seizoen 8 ook al te zien wat ze van '' warner home video'' zijn, daar moet je dan heen mailen
hier de website van dutch filmworks Dutch FilmWorks email: info@dfw.nl telefoonnummers: +31 (0)183 610 250 +31 (0)183 619 225
@Daantje: Dank je wel voor het uitzoeken!!! Inderdaad staat er DFW en in kleine lettertjes Dutch Film Works bij. Ik ga er achteraan, ben benieuwd wat ze erover zeggen... Superbedankt!