Wie weet of ze bij de Action, Kruidvat enzo grote paraplu's verkopen? En dan bedoel ik groot in doorsnede (minmaal 100 cm). Als ze ze daar niet verkopen, scheelt het me een ritje die kant op
Bij kruidvat heb ik een senz stormparaplu gekocht, weet niet of hij 100cm red, met 2 personen word net even te krap.. Was geloof ik met alle kortingen eraf 7 euro.. Zou wel een stormproof paraplu nemen, met het weer van vandaag klapt bijna elke paraplu binnenstebuiten.
Ik heb het idee dat je die ouderwetse plu's met houten handvat vroeger gewoon ergens bij kreeg haha. Ikea misschien? Ik weet t niet..
Hema maar dan moet je even bij winkelvoorraad kijken of ze m op voorraadbeheer in jouw winkel. Of een winkel als decathlon vrijbuiter e.d.
Wij hebben laatst bij bigbazar 2 stormparaplu’s gehaald en zag ook dat ze nog andere hebben, wij gaan wanneer we weer na de bigbazar gaan nog 2 extra paraplu’s halen maar dan normale
Ik heb zojuist bij de kruidvat verschillende soorten gezien, weet alleen niet zeker of ze de 1+m halen. Anders bolbolbol punt com?