Frustratie webshop Prenatal

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie97, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Ik had twee weken geleden een bestelling geplaatst bij Prenatal. Een heel leuk rokje met rouches en twee bijpassende shirtjes.
    Afgelopen vrijdag (pas) kreeg ik het bericht dat ik na twee werkdagen mijn bestelling kon ophalen in de winkel, ik was van plan dit as woensdag te gaan doen.
    Krijg ik vandaag een mail met een creditnota omdat mijn retouren zijn verwerkt??? Op de creditnota staat alleen het rokje vermeld.
    Heb net gebeld met de klantenservice, het rokje is niet meer leverbaar.....:x Fijn dat ze dat ook even melden.........

In het filiaal bij ons in de buurt is het ook niet meer (nee dan had ikhet daar wel gekocht) wel bij filialen aan de andere kant van Nederland. Dus ik vragen kunt u die niet hier naartoe laten sturen dan? Nee mevrouw, dat is helaas nie tmeer mogelijk

WAT SLECHT!!!!!!!!
    Heb ook gezegd dat ik erg teleurgesteld was, je moet al twee weken wachten terwijl je bij andere webshops de dingen de volgende dag in huis hebt en dan blijkt het na twee weken ook nog eens niet leverbaar........
    Ben er echt sneu van, was zo'n leuk rokje :(

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    zo fijn om te lezen! ik ben dus niet de enige! ten eerste wat een onduidelijke en rot site! ik heb het ook een keer gehad ja, wou iets bestellen krijg je veel later pas bericht dat het uitverkocht is. hoezo kan dit dan niet meteen bij het product staan:(

was het rokje van prenatal merk? anders zou je het via andere webshops of winkels kunnen zoeken....

welke winkels was het rokje nog wel op voorraad, wellicht dat ik of iemand anders je kan helpen door het op te sturen naar je.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Het was van Prenatal idd, zal even een foto toevoegen.

Als ik het goed verstaan heb had ze het over het filiaal in Hilversum en Hilvarenbeek....
    Als iemand voor mij wil kijken heel graag!!! Maat 86.

Bijgevoegde bestanden:

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Idd echt een rotwebshop. Je kan ook geen kadobonnen gebruiken.

Ik zou eens kijken bij v en d, die heeft hele leuke vergelijkbare rokjes.

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Vind die hele prenatal een prut winkel , ik zal er nooit iets kopen !

6. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Ook een keer gehad bij de Prenatal ja, pffff:x maar dan met een positiejurkje. Uiteindelijk zag ik het jurkje gelukkig alsnog in de Prenatal in Utrecht hangen, maar toch, wat een gedoe met die webshop ;)

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Is dit een optie? Dit rokje kost 8 euro en is ook met 3 laagjes en donkerblauw met roze. net als die van prenatal.
    Frendz Rok V&D

8. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik kan morgen wel even voor je kijken, woon vlak bij een van de filialen die je noemde.

9. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens dat de Prenatal een waardeloze (web)winkel is. Ik kan echt niet begrijpen dat ze niet met hun tijd zijn meegegaan, zeker gezien de doelgroep... jonge moeders die juist veel achter de pc zitten, en online shoppen. Maar gelukkig zijn er vele andere winkels wel in dat gat gesprongen (Wehkamp, VD, Hema en zelfs Bol.com)

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Dat zou super zijn!

11. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ze hebben de zaakjes in ieder geval niet goed op orde daar.
    Bij mij hadden ze in mijn voordeel een fout gemaakt. Kreeg zomaar 2 spijkerbroekjes en had er 1 bestel (met nog meer spullen) maar hij stond ook niet 2x maar gewoon 1x op de bon. Maar wel een teken dat het dus niet op rolletjes loopt.

12. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Is idd ook leuk, maar helaas niet meer in de juiste maat..

13. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Is goed, laat ik het je morgen begin van de middag weten of ze hem hier nog hebben hangen!

Deel Deze Pagina