ik heb net na de geboorte van mijn dochter wol gekocht bij zeeman en heb er een onwijs gaaf vestje van laten maken. zo gaaf dat nu ze eruit is gegroeid ik hem graag in deze maat ook zou willen. nu ben ik dus op zoek naar de wol en kan hem nergens vinden. wie wil er voor mij als hij/zij eens bij zeeman komt kijken of de wolbij jullie te koop is? ik zou die dan graag willen hebben. op de wikkel staat de naam fluffy het is harige wol en de code is 2099901703361 ik zou er onwijs blij mee zijn. ik zal een foto van het vestje in mijn album zetten dan kunnen jullie zien hoe het eruit ziet. groetjes... en alvast bedankt voor het lezen.
Mijn schoonzusje werkt bij Zeeman in het weekend. Zal ik haar eens vragen of ze het hier nog hebben of kunnen krijgen?
Ik kan je niet helpen maar...wat een super leuk vestje zeg! Kan me voorstellen dat je er nog zo 1 wilt! Elmo
Nee, ik kan je ook niet helpen, maar ik ben wel zeeeeeer geinteresseerd mocht je het vestje willen verkopen/wegdoen Supervestje, soms zou je willen dat je kindje niet zo snel overal uitgroeit.
dat patroon kan ik wel regelen als je daar intresse in hebt. het is niet zo een moeilijk patroon maar de wol maakt het vestje! Ik ben er idd helemaal verzot op, maar als er nog een tweede spruit mag komen wil ik het vestje graag nog eens gebruiken tenzij dat een jongen wordt. dus ik verkoop hem nog niet sorry hihi.
ahhhh gaaf vestje. Ik zou 't patroon graag krijgen. Ik zal ook ff de zeeman voor je in duiken we hebben er hier 2.
Mijn moeder heeft van diezelfde wol ook al meerdere truitjes voor mijn dochtertje gebreid! Maar volgens mij hebben ze die wol niet meer...althans hier niet.
ik zal het patroon regelen van de week als diegene die het wil hebben dan zijn adres ff per pb stuurt kan ik het opsturen. groetjes...
Misschien een idee voor jou om het patroon in te scannen (als je geen scanner hebt te fotograferen) en via de mail te sturen. Is een stuk goedkoper Ik zal bij mij in de omgeving ook even voor je kijken. Succes ermee!
hoi, ik werk bij zeeman. de wol is bij ons alleen in de winter te koop, dat wil zeggen dat het geleverd wordt van augustus tot februari. wat er nu nog in de winkel ligt, zijn eigenlijk nog wat restanten. hier in de regio ligt het nergens meer in de winkel, alleen de gewone wol. denk dat je pech hebt. misschien dat het in augustus weer binnen komt. ik zou zeggen, hou het papiertje dat rondom de wol zit bij, zodat ze in de winkel meteen zien om welke wol het gaat.
ja idd jammer zeg nou ja we wachten het maar ff af in ieder geval bedankt voor de mensen die willen kijken en de mensen die reageren.