Had de tip over het scannen helemaal over het hoofd gezien! Maar idd das goedkoper Dus bij deze misschien handiger om emailadres te pben ipv adres dan mail ik hem naar je.
1. Hoe weet ik of een bepaald artikel nog op voorraad is? 1- U heeft het artikel in een filiaal gevonden en u zou graag meer willen hebben. U kunt: a- In een filiaal vragen of ze voor u kunnen uitzoeken of een ander filiaal in de omgeving dit artikel heeft. Let wel op: als een ander filiaal voorraad heeft, dient u zelf naar de betreffende winkel te gaan om het artikel op te halen. b- Bellen naar onze klantenservice. U dient dan wel het artikelnummer (C+5 cijfers) bij de hand te hebben. Aan de hand van dit nummer kunnen onze medewerksters uitzoeken welke filialen bij u in de buurt nog voorraad hebben. 2- U heeft het artikel niet gevonden in een filiaal en u heeft geen artikelnummer, maar u weet zeker dat Zeeman dit artikel wel in de verkoop heeft (gehad). U kunt: a- Bellen met onze klantenservice. Als u een artikelnummer via een filiaal hebt kunnen krijgen, zullen onze medewerksters u kunnen zeggen waar het artikel verkrijgbaar is en of het in de toekomst nog geleverd zal worden. Als u geen nummer hebt, zullen onze medewerksters proberen uit te zoeken om welk artikel het precies gaat. Echter, dit is erg moeilijk. Onze klantenservice kan niet garanderen dat het opgezochte artikelnummer ook precies is wat u zoekt. NB: Op het hoofdkantoor kunnen onze medewerksters alleen kijken welke filialen nog voorraad van een artikel hebben. Ze kunnen echter niet zien welke kleuren, maten, prints, e.d. nog aanwezig zijn per filiaal. Ze zullen u wel telefoonnummers van filialen kunnen doorgeven, zodat u zelf contact kunt opnemen met de filialen om erachter te komen of ze de gewenste maat en/of kleur hebben.
Ik weet niet of je het perse van Zeeman wil hebben, maar ik weet dat m'n moeder ze ook bij van die handwerkwinkeltjes heeft gekocht. Zij had er een sjaal van gebreid voor m'n dochtertje.
Hier in de zeeman hadden ze hem zeker en vast nog denk ik! Maar ik woon wel in België! Ik zal deze week ook eens gaan kijken!