En nee dan bedoel ik niet een zwangerschap . Ik had eerst altijd een cyclus van 25 dagen maar ineens de laatste 2x een cyclus van 28-30 dagen. Dat is toch enorm raar? Of kan dat gewoon? Ben erg benieuwd of iemand wellicht weet hoe dit zou kunnen komen?
Leeftijd, gewicht, afvallen Bij mij veranderde mijn cyclus rond mijn 32e ...en later weer rond mijn 36e
Na mijn zwangerschappen zijn mijn cyclussen echt altijd 25 dagen. Ik wist precies wanneer ik ongesteld werd. Stress, afvallen of aankomen zijn eigenlijk alle 3 niet van toepassing op mij op dit moment. Dat vond ik al via Google dat dat oorzaken zouden zijn maar die factoren ervaar ik niet, vandaar mijn vraag hier.
Zorgen nog niet echt haha, meer benieuwd! Ik ben nu net 29, maar dat is toch niet echt zo'n leeftijd ervoor? 30 ljkt me daar een mooier getal voor . Kan een cyclusverandering "kwaad"? Omdat je huisarts aangeeft?
Hahaha nou, ik zal het in de gaten houden, met mijn leeftijd Nee, nou kwaad kunnen, niet dat ik zo weet. Maar ja, ik ben geen dokter. Het was meer, mocht je je zorgen maken, dan even de huisarts vragen. Op die fiets
Volgens mij verandert het vanaf je ongesteld wordt tot dat je in de overgang komt wel steeds... Ik zou me er geen zorgen over maken
Mijn cyclus veranderde ook helemaal toen ik stopte met alle anti conceptie ( logisch ) en doordat ik wat ouder wordt. Gebeurde zo rond mijn 29ste. Van heel regelmatig naar best onregelmatig maar wel 'ongeveer' elke 4/5 weken.
Ik ben altijd jaloers op mensen met een regelmatige cyclus! Mijn cyclus varieert van de 29 dagen tot en met de 63 dagen. In extreme gevallen soms zelfs 9 maanden niet of 9 maanden wel. PCOS is stom! De komende maanden hoop ik gelukkig niet ongesteld te worden.
Ik heb een cylus van 70 a 80. Ik was op vakantie een maand geleden en verwachtte nog niks, ik had nog een tijdje, in eens werd ik ongesteld ik zat op dag 40 😖 Begreep wr ook niks van, al jaren zo een cyclus en dan in eens ong. Zit nu op dag 49, dus denk dat het eenmalig was
Bij mij veranderde mijn cyclus toen we voor een kindje gingen. Of het nou de wens was of dat er soms toch een innesteling niet goed ging met een iets vroegere menstruatie geen idee, maar het was een puinzooi vergeleken met 27/28 dagen regelmatig