Wollen duo deken

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Wie weet waar ik een 1 persoon (liefst duo) WOLLEN deken kan kopen, t liefst natuurlijk niet enorm duur.;)

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Marktplaats :) waarom duo trouwens? Je kunt toch ook gewoon 2 enkele kopen? Zeker bij wollen dekens zie ik het nutnvan een duo deken niet zo.

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik vind in dit geval, de deken gaat op het bed, marktplaats niet zo'n frisse optie. Heb daar al gekeken, echt oude dekens allemaal. Sommige wollen dekens zijn best dun en aangezien het om een kouwkleum gaat vind ik een duodeken nog niet zo gek. Maar ik kan überhaupt niet echt een betaalbare wollen deken vinden.....

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Nee, dat snap ik wel. Zelf zit ik daar niet zo mee, ev. naar de stomerij (dat schijnt te kunnen) en klaar. Zelf doe ik liever moeilijk en was dergelijke dingen op de hand in bad maar daar moet je maar net zin in hebben. Onze koukleum heeft een wollen onderdeken, heerlijk vindt hij het. Ik zoek nog wel even mee voor je maar kwaliteit is helaas duur, dat geldt ook voor een gewoon goed dekbed natuurlijk.

Ik zag hier laatst op de markt wolfleece, had zelf al bedacht om daar een deken van te maken. Weet niet of je handig bent?

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zag deze site Optidee Marketing via een vriendin voorbij komen. Ze roept enorm over de producten, ook over de dekens.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik ben niet zo handig nee....helaas.:) Ik heb trouwens best veel dingetjes tweedehands hoor, daar ben ik niet vies van, maar inderdaad ik zei het omdat ik een wollen deken niet goed schoon weet de krijgen. de stomerij is nog wel een optie.

Ik ga ook even op die site kijken!

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
  8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    nou jaaaaa. die had ik dus ook gevonden hihi. Maar ik dacht dus dat het een duo deken was, dus twee dekens. Dom ook van mij haha. Maar het heet alleen duo deken omdat de deken twee kleuren heeft.....;)

9. minon

minon Niet meer actief

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ik zie je link, maar ik ben niet op zoek naar een dekbed, maar naar een wollen deken.

11. minon

minon Niet meer actief

Okay echt een soort plaid zegmaar. Deken.nl maar goed prijzig! Of wollendekens.nl
    Ja die wij hebben is idd een dekbed maar dan van wol :)

Deel Deze Pagina