Ben heel benieuwd, kijken jullie het nieuws op tv, hoevaak of volg je het vooral via internet of alleen via de krant ofzo. Misschien leuk om te vermelden of je een favo site of zender hebt waar je altijd op kijkt en evt. waarom.
Ik probeer altijd wel het nieuws op RTL4 te kijken om 19.30. En wij hebben het NRC. Ik vind het wel belangrijk om te weten wat er speelt in de wereld...hoort er toch bij.
Natuurlijk kijk ik het nieuws! Elke avond om zes uur of half acht op tv en 's morgens het ontbijtnieuws. Ik krijg ook graag editie nl ( al zegt mijn man dat dit geen echt nieuws is haha en stiekem weet ik dit ook wel.
Ik kijk 's ochtends altijd even het ontbijtnieuws (en ondertussen doe ik de haren van Isabelle, dus soms mis ik een stukje ) en de rest volg ik op internet (nu.nl, twitter, etc.). We hebben overigens ook een abonnement op het Brabants Dagblad, maar ik heb de laatste tijd nog nauwelijks tijd om die te lezen.
Sowieso elke ochtend RTL 4 nieuws. Daarna nog even de NOS. Tussendoor volg ik het op nu.nl en ad.nl. Regionaal nieuws lees ik in de krant en op twitter.
Ik kijk quasi elke dag. Voor de rest ben ik "verslaafd" aan 't radionieuws (in 10 minuten ben ik weer effe bij). En heel de dag door surf ik naar de websteks van een paar kranten.
We beginnen de dag met ochtendnieuws. RTL en NOS. Daarna in de trein de nieuwssites. En als we 's avonds weer thuis zijn kijken we vaak ook nog het nieuws. Nieuwsjunkies hier.
Elke ochtend en avond de nos. Tussendoor soms teletekst en nu.nl. Maar op tv kijk ik altijd met een half oog, doe ondertussen andere dingen.
Alleen om 19.30. Maar als de kinderen nog wakker zijn sla ik het over.. Elke ochtend het AD, tussendoor nu.nl
Elke ochtend en avond kijk ik het journaal (krijg er alleen niet altijd even veel van mee in de ochtend ) Tussendoor kijk ik wel eens even naar nu.nl
Wij kijken geen TV, maar ik kijk wel Nieuwsuur op uitzendinggemist.nl Daarnaast hebben we een weekendabonnement op het NRC Handelsblad en luister ik het nieuws meerdere malen per dag op de radio.
Hier volg ik het vooral veel via nu.nl. Ik zou best wat vaker naar het nieuws op tv willen kijken maar zowel 's morgens als 's avonds zit onze dochter er ook bij en ik vind veel dingen soms iets te geweldadig voor haar
leuk om al zoveel reacties te lezen en verrassend ook...ik ben van mn vriendinnen 1 van de weinigen die elke dag nieuws volgt. O zie dat ik nooit erbij ben vergeten te zetten. Ik kijk zelf sowieso elke avond om half 8 en tussendoor nu.nl en lees de krant. s ochtends deed ik vroeger ook, maar dochterlief kan niet naar school voor ze shaun het schaap gezien heeft
Ik scan nu.nl dagelijks. Voor de rest kijk ik 1x per 2 weken ofzo een keertje een journaal terug op uitzendinggemist.nl. Verder kijk ik Pauw & Witteman, DWDD, 1vandaag en meer van dat soort actualiteitenprogramma's, dus dat vind ik ook meetellen. Verder gratis krantjes in het OV.
Kijk elke dag wel even nieuws , soms in de ochtend soms in de avond ligt er aan. Maar eigenlijk bijna elke dag kijk ik wel nieuws.