Hoi, Mensen nog tips voor gratis dingen op de 9maandenbeurs? Had die van kruidvat al gezien Mogen ook niet gratis zijn, maar dan dingen waarvan je thuis al iets moet printen ? Wel zo handig om mee te nemen dan! Ben benieuwd!
De beurstas bestellen voor 3 euro! Van Nijntje dit jaar! 😍 ga zelf niet gezien me termijn, 39 weken en 3 dagen op 1e dag van de beurs, maar gelukkig gaat me schoonzus en kan de tas voor me ophalen!
had het ook op de lounge in het topic huishoudbeurs gezet Van de negenmaanden beurs -registratie kruidvat warmtelepels -inschrijven wij cadeaupakket nijntje zonneschermen voor de auto -ecover bon invullen mag je aan rad draaien altijd een frisse troostprijs -gratis cadeaupakket bij jumbo -inschrijving nestleclub blauwe beertje cadeau -tommee tippii fles voor de papa's -gratis test fles nuk met bon uit boekje -inschrijven avent fopspeen
little.dutch heeft 15%korting op de gehele collectie en bij aankoop vanaf 25 eeen gratis spenendoekje
Een gevulde goodiebag bij Ouders van Nu https://m.facebook.com/oudersvannu/photos/a.287145014628852.82015.122764794400209/755375437805805/
Heeft iemand nog iets leuks gezien vandaag? Ik zag gisteren op facebook dat je bij Prenetal ook een cadeautje kan ophalen
In de Nijntje tas zit een klein pakje luiers (2 of 3 ofzo) Kleine plastic slingertjes Twee zonweringen voor in de auto met kikker erop. Dat was t wel geloof ik. Niet de moeite waard vond ik.
Nee... op facebook stond alleen 'ps. kom gratis je fan-only cadeautje op onze stand ophalen!' Ik neem aan dat er morgen weer een nieuwe lading gratis dingetjes afgeleverd word? Ze moeten toch wel genoeg hebben voor die paar dagen?
Ik vind de inhoud van de tas ook tegenvallen. Ik heb geen zonnescherm meer nodig in de auto dus was het echt de 3 euro niet waard.
Ik ga al een paar jaar en haal altijd de beurstas maar niet vor de inhoud maar voor de tas zelf omdat ik die zo leuk vind.
Bij de Prenatal kan je een gratis badeendje ophalen op vertoon van je "like" op FB (je moet vrienden zijn met Prenatal) Bij de Hero krijg je na inschrijving bij hun daar terplekke een goodiebag met een poedermelkbakje en een probeerpakje flesvoeding 2. Bij de Ecoverstand krijg je na invullen van de voucher uit het WIJ boekje én meedoen aan een klein spelletje een fles wasmiddel. Bij de Nuk? krijg je na inlevering van de voucher uit het WIJ boekje een flesje. Bij Babypark na inschrijving voor hun nieuwsbrief een slabbetje. Bij Jumbo na registreren een goodiebag met 1/2 luiers een knuffeltje en een zwangeragenda. Bij de WIJ stand krijg je eerste 200 inschrijvingen een agenda (ook als je niets koopt maar alleen voor de box inschrijft). En zo zijn er nog meer kleine hebbedingetjes die je gratis krijgt na inschrijven. Bij de Hero stand krijgen de eerste zoveel inschrijvingen ook een echo op de beurs. Ik vond dat er leuke aanbiedingen waren en heb redelijk wat gekocht.