Mijn dochter wordt de laatste week steeds wakker, en ik ben bang van de kou. Terwijl ze dus als winterslaapzak, romper en pyjama aan heeft. Dus ik dacht misschien is wol de oplossing. Kan je ook een gewone romper onder wollen pyjama doen of moet de wol op de huid? En waar hebben jullie deze aangeschaft? Was je ze in de machine? En ben je tevreden?
Wol direct op de huid is het beste. Er zijn verschillende webwinkels die wollen rompers verkopen. In de wolletjes Regenboogschaap Ik heb met beide goede ervaring. Ik heb voor mijn dochter ook een wollen romper van de H&M (alleen online verkrijgbaar). Die bevalt ook goed. Is prijstechnisch wel interessant, zeker met kortingscode. Is niet bio, de andere 2 wel. De wollen romper van de H&M lijkt iets minder dik te zijn. Hij valt vrij lang en smal (voor J. juist fijn). Ze heeft ook een wollen pyjama (van het merk CeLaVi). Erg fijn, lekker zacht, mooie kwaliteit. Wol gaat bij mij op het wolwasprogramma in de wasmachine, dat gaat prima. Een losse romper doe ik meestal met de hand wassen.
Bij ikbenmama.nl heb je van bambino merino pyjama's en rompers en die zijn echt enorm fijn! Hier daardoor nooit meer koud!
Bambino Merino pyjama Onze dochter draagt deze in combinatie met ergo pouch slaapzak, nooit meer koud, klam en slaapt langer als anders.
Ik zweer bij de wollen rompers . Ik heb de rompers van Joha. Deze kunnen in de wasmachine, maar ik was ze vaak op de hand. Wol hoeft minder vaak gewassen te worden dus dat scheelt. ( als je er bv 3 hebt, kom je al een heel eind. Om de dag een schone en de ander even uithangen is al voldoende) Je kunt ook wol over katoen dragen. Al heeft wol onder katoen meer effect. Ik koop mijn wolletjes online. Even zoeken waar ze het goedkoopst zijn op dat moment.
hier fan van MaM, zoon wil niet onder dekentje en zij hebben dubbellaagse wollen broeken die tot onder de oksels komen (longies) ik was het in de machine, maar wel met wolwasprogramma. koop het onder andere bij regenboogschaap, indewolletjes.com, littleshoparoundthecorner.nl