Binnenkort willen mijn man en ik eens samen naar Den Haag, winkelen, eten en dan ook blijven slapen. (Joehoe, heeel lang geleden, met z'n tweetjes weg ) Ons budget is niet groot, ik ben dus opzoek naar goedkope ideeen voor een hotel. Liefst Den Haag, Scheveningen is ook prima. We zijn wel bekend in de stad (Scheveningen ook) dus dat is geen probleem. Dus als iemand een goede tip heeft om écht goedkoop te overnachten hoor ik het graag. Goedkoop hotel, via een site, kortingsbon, wat dan ook, alle tips zijn welkom PS Het is voor na de kerstvakantie, tegen het einde van januari denk ik... Groetjes Female
bij mij thuis hahahahaha geen idee woon er dus kom nooit in een hotel hier, wel een heerlijke stad veel plezier
Ja we hebben er zelf ook allebei gewoond maar dan let je niet zo op hotel-prijzen he Woon je in Den Haag of op Scheveningen? @ Shaylen en Blackeyedgirl; Thanks ga meteen die sites even doorspitten. Op vakantieveilingen vond ik iig niks, dus op naar de volgende
Ik denk het niet, is een bungalowpark toch? We gaan ook zonder kids he, en maar 1 nachtje. Liefst dichtbij de stad omdat we ook willen shoppen. Hoeft zeker niet luxe te zijn...
Zijn er meiden die bonnen hebben vd Kruidvat - Fletcher hotelactie? (10,- per bon)? Die zijn nl niet meer bij Kruidvat te krijgen maar ik zie dat ze wel op MP staan voor 20,- per 2 bonnen. In Wassenaar zitten 2 hotels die meedoen dus dat zou ook wel kunnen evt. Komen daar nog veel kosten bij? Ontbijt ook zeker? Verplicht?
@ Monkeylove, In mijn zoekopdracht krijg ik 3 resultaten, in Den haag en idd enkel hostels. Zie alleen maar foto's met stapelbedden en veel bedden op 1 kamer, lijkt me niet zo fijn als je met z'n 2tjes weg gaat Dankje iig voor de tip ik houd het even in de gaten
Je hebt de mercure hotel,die zit precies in de stad. Kom ook uit denhaag. Hoop dat jullie een leuke dag zullen hebben. Gr.
Misschien googlen? en dan per hotel kijken? Den haag is goedkoper. Scheveningen is nogal prijzig.. Arrangementen zijn vaak net wat goedkoper! ik hou van scheveningen,gaan wij ook elk jaar heen! (met zijn tweetjes)
@ Josianne Thanks maar dat is nog wel aardig prijzig vind ik, ong 130 euro per nacht en dat moet toch echt wat goedkoper maar thanks iig! @ tweemeisjes Ja opzich is Den Haag ook wel net zo makkelijk, hoewel je in scheveningen wel veel kleine hotelletjes hebt die echt goedkoop zijn. Heb me gister al suf gezocht via google, maar ga vanavond wel ff verder iig weten we al zeker dát we nu eindelijk echt eens gaan, dus daar ben ik al blij mee
Wat dacht je van het Ibis hotel? Goed en toch voordelig. Al vanaf 59 euro per nacht (voor zijn tweeën).
Ibis zit naast mijn werk (werk in scheveningen) kijk eens op hotel het sonnehuys of city hotel (kijk zomaar even uit het raam haha) Anders even googlen op hotel+gevers deynootweg of hotel+ juriaan de kokstraat. Succes
@ Sidmick haha thanks voor je tips en het uit het raam kijken. Ik heb ook in Scheveningen gewerkt (kurhaus). Ook leuk maar gaat net iets teveel kosten voor nu