Wolly in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wolly, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi meiden

Ik wil jullie even komen vertellen dat ik vanochtend bij de huisarts ben geweest.
    Heb hem verteld dat ik nog steeds niet ongie ben en dat ik vannochtend voor de 3de keer nega getest heb, en ik word nu door gestuurd naar de gynaecoloog. Ik heb ook al een afspraak staan en moet 22-10 er heen.
    Spannend hoor. Ik heb gelijk maar even gevraagt wat ik op het eerste geprek kan verwachten en ze zei dat de dokter dan vragen zou stellen en dat ik dan een inwendig onderzoek zou krijgen en dat mijn vriend dan zijn zaadjes in moest leveren om te kijken hoe de kwaliteit is. Nou ik ben benieuwd. Ik dacht eerst ff dat de huisarts zou zeggen van, probeer het maar eerst ff een paar maanden en dan stuur ik je wel door maar dat deed hij eigenlijk gelijk al ik was pas in mijn eerste ronde, gelukkig eigenlijk dan blijf ik ook niet telkens hangen in de maanden dat ik dan weer af moet wachten of ik dan zwanger zou zijn en dat het dan niet gelukt was. Ben toch wel blij dat ik dan een onderzoek krijg kunnen ze uitzoeken wat er miss wel mis is met mijn binnenkantje. Ik heb trouwens een afspr met een man hebbben jullie daar ervaring mee, hoe een man in dit geval met je om gaat is die begrip voller dan een vrouw of hadden jullie liever een vrouw dan een man ben er wel benieuwd naar. Bij mij was het zo, doe maar de eerste afspr wat zo snel mogelijk kon en ja dat was in dit geval een man. Moet wel een hele aardige zijn zei mijn huisarts.

Liefs wolly :)

2. Wolly succes in de MMM
    en ik denk dat het niet zo veel uit maakt of het een man of vrouw
    is

3. Niet meer actief

veel succes meid
    hopelijk raak je nu snel zwanger
    met behulp van mmm
    nu op naar 22 oktober ;)

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey wolly

fijn dat je doorgestuurd bent naar de gyn !
    op naar 22 okt !

ik heb zowel manlijke als vrouwelijke gyns gehad , het verschil is dat de vrouw weet wat je voelt en de man niet ;) ......maar het moet toch gebeuren , inwendige echo's voelen echt mee hoor !

L.sybje

5. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi meiden

Ik vind het zelf ook niet vervelend dat ik en man heb.

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Jullie ook heeeeel veel succes met zwanger worden, dat jullie maar snel een posi test mogen hebben.

6. mirjam 77

mirjam 77 Lid

9 sep 2007
    24
    0
    0
    verpleegkundige
    rhoon
    hoi Wolly

eindelijk een einde aan de onzekerheid de 22 weet je al of je wel of niet zwanger bent en kunnen ze eventueel de natuur een handje helpen
    ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent en zo niet hoop ik dat er niets ergs aan de hand is.
    een man als gynacoloog:
    ik had ooit eens een mannelijke gynacoloog en die was erg aardig
    (niet om zwanger te worden hoor)

houd met op de hoogte

met mij gaat alles goed alleen teleurgesteld omdat ik toch ongie werd.

nu deze week eisprong dus we gaan er weer voor

liefs Mirjam :p

7. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik heb een mannelijke gyn, in eerste instantie baalde ik daarvan.

Ook na het eerste bezoek aan hem, was ik nog niet echt op m`n gemak. De keren daarna viel het reuze mee, en blijkt het gewoon een hele aardige vent te zijn.
    Ik heb mijn gevoelens naar hem uitgesproken en hij kon het helemaal begrijpen.
    Hij vertelde toen het een en ander en dat stelde mij wel erg gerust.

Die mensen hebben vaak veel ervaring en kijken niet zo heel snel ergens van op. Er liggen waarschijnlijk dagelijks vrouwen met de benen in de beugels, waarna de gyn daar beneden naar binnen zit te kijken en uitstrijkjes maakt en dergelijke.

8. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Mirjam

Ja balen he dat je ongie bent geworden zeg, maar geef de moet niet op he.

Ik ben niet zwanger maar hoop zeker dat het allemaal wel lukt bij de gynaecoloog, ik denk ook zeker dat ze de natuur een handje helpen mijn huisarts had ook al gezegt dat ik waarschijndelijk toch aan clomid zou komen, nou we wachten af, hopen dat het dan zou lukken maar ben nog wel positief hoor we zijn net begonnen dus er zijn meiden die heel lang bezig zijn en nog niet zwanger balen toch.

Voor de dames die dit lezen heel veel succes duim voor jullie voor een posi test.

Liefs wolly

9. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Renate

Ja zo denk ik eigenlijk ook wel de mannelijke gynaecologen die zijn wel wat gewent ze zien wel vaker vrouwelijke poesjes toch hahaha.

Ik vind het zelf ook geen ramp mijn huisarts had ook 4 namen op geschreven voor mij hij zei al van ik weet er wel meer maar die vind ik niet zo aardig en hij wou een fijne gyneacoloog voor mij dus dat vond ik gerustellend.

Jij bent ook al een tijdje bezig, jij ook heel veel succes en hoop voor je dat je snel zwanger bent en ook vet posi test ik duim voor je.

Liefs wolly

10. wolly

wolly Niet meer actief

De dagen komen steeds dichterbij nu, maandag naar de gynaecoloog voor het eerst.

Ik zit nu op dag 65 en nog steeds geen ongie te bekennen hier, baal er wel van.

Ik heb de hele cyclus heeeel af en toe een veegje bruin en een veegje bloed gehad maar dan is dat meestal alleen sochtends en dan heb ik het een paar dagen of anderhalve week weer niet en dan heb ik het weer maar geen ongie, ben ook niet zwanger want heb vanochtend nog getest en die was weer negatief, heb er in totaal 6 gedaan.

Is er iemand die het herkend en die ook in MMM zit.

Liefs wolly

11. Meid, ik heb niet genoeg kennis om je antwoord te kunnen geven op al je vragen, maar ik ga heel hard aan je denken en voor je duimen meid!

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey wolly,
    wat vervelend voor je.
    ik kan je helaas geen antwoord geven hierop.
    fijn dat je maandag naar de gynaecoloog mag.
    weer een stapje dichterbij.
    veel succes maandag.
    x lisa.

13. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meiden bedankt :)

Ik laat morgen wel even een berichtje achter hoe het gegaan is.

14. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meiden

Ik ben vanochtend bij de gynaecoloog geweest, echt een hele aardige man.
    we kregen allemaal vragen die we moesten beantwoorden en ik hoefde van de gyn niet meer te tempen. Ik kreeg een kuurtje provera mee om de ongie weer op te wekken en dan moet ik de 2de of de 3de dag wanneer ik helder rood bloed verloor bloed laten prikken, en mannetje moet zijn zwemmertjes inleveren. Dan moet ik 19 nov weer terug komen en dan krijg ik een inwendig onderzoek en echo's en dan word alles besproken van de bloed test en de zwemmertjes.
    Ik was er al op voor bereid voor een inwendig onderzoek maar dat ging nu niet door want het liep allemaal wat uit we hadden zelf al 3 kwartier gewacht in de wachtkamer pffff.

15. Fijn dat je nu weet dat er actie wordt ondernomen!
    Ben heel erg benieuwd wat eruit zal komen, maar dat horen we dan de 19e wel weer! Ik ga je duimen meis!

Liefs Jelske

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    fijn dat er actie ondernomen is wolly !

L.sybje

17. wolly

wolly Niet meer actief

Hey jelske hoe is het nu bij jou?

18. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Sybje bij jou gaat het ook niet zo lekker he.

Hoop zo voor je dat het allemaal beter gaat en dat ze snel iets kunnen doen waardoor je lekker zwanger kunt worden.

Denk aan je hoor!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel wolly dat is lief van je !

ben ook blij voor jou dat er nu actie ondernomen wordt !

ik weet hoe het is om in die onzekerheid te leven !

L.sybje

20. wolly

wolly Niet meer actief

Dank je, ik ben ook blij dat er iets gaat gebeuren nu.

Ik realiseerde me gisteren nog van ohh nu zijn we echt in de MMM beland, kon het allemaal nog niet zo bevatten.

Maar ja er gebeurt nu iets, daar ben ik wel blij om.

Deel Deze Pagina